Avatar billede thomasvisby Nybegynder
06. januar 2009 - 16:22 Der er 3 kommentarer

Store problemer med ekstern HD

Hej folkens!

Jeg har i dag erhvervet mig en Western Digital 1 TB My Book Studio Edition, og kan simpelthen ikk få skidtet til at funke. Har både prøvet med firewire og usb, men den kommer ikke frem i denne computer. den siger godt nok den der lyd "dum dum", så står der den er installeret og klar til brug, men den kommer ikke frem. Hvis jeg går ind i enhedshåndtering, så kan jeg godt se den der, men hvis jeg ind i diskhåndtering, så kan jeg kun se mit C og F drev.

Håber der er nogen der har haft lignende situation, eller er klar over hvad jeg kan gøre.

På forhånd tak!
Avatar billede peet-49 Novice
06. januar 2009 - 16:31 #1
Tryk start/højreklik på denne computer/administrer/diskhåntering opret en partition og formater, så er den klar.
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. januar 2009 - 19:23 #2
Og du kan godt sætte kaffen over, for det tager en krig at formatere 1 TB ;-)
Avatar billede thomasvisby Nybegynder
06. januar 2009 - 23:19 #3
Det virkede og ja, det tog satme en krig hehe.. :) jeg takker mange gange!!