Avatar billede marvel Praktikant
05. januar 2009 - 15:29 Der er 1 løsning

Template / forslag til organisationsdiagram

Hej, jeg skal have lavet en oversigt over et firmas ansatt. Nogle, der kender et godt forslag? Jeg ved der er super mange måder at gøre det på - men sikkert også nogle, der er federe end andre..

Siden skal indeholde billeder (gerne thumb + mulighed for at forstørre billedet (lightbox eller lign.)), tekst til hver ansat, evt. forskellige niveauer (ledelse, adm., osv)
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. januar 2009 - 21:44 #1
Jeg er sikker på at du kan gøre dette med Microsoft Visio der er lavet til den slags. Skal det være gratis så kig på DIA der ikke kan helt det samme.

Visio indeholder flere templates og er ret let at bruge, her kan du lave ret flotte ting.

Er du god til at bruge grafik programmer så er der ingen grændser for hvad du kan med photoshop, illustrator og indesign fra Adobe, men disse programmer er både dyre og lidt avancerede at bruge