Avatar billede jr40 Nybegynder
04. januar 2009 - 00:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dimac CMS er det godt.?

Hej Alle,

Jeg leder efter et cms system, hvor jeg kan logge ind og redigere mine egne .asp sider og oprette nye til min side:
www.mikelaogandre.dk

Hvorefter jeg fandt Dimac CMS som er svensk udviklet og "kun" koster §75 for en enkelt source code som jeg kun må bruge en gang til mit site, hvilket er helt perfekt..

Mit spørgsmål er om nogle kan anbefale DIMAC CMS eller tror i jeg vil blive skuffet ved at bruge det.?
Avatar billede arne_v Ekspert
04. januar 2009 - 02:02 #1
Taget i betragtning hvor mange gode gratis CMS der findes, så skal et CMS være
helt ufatteligt godt for at det giver mening at betale for det.

ASP begrænser naturligvis udvalget noget. Skal det absolut være ASP ?
Avatar billede jr40 Nybegynder
04. januar 2009 - 05:16 #2
Ja det skal være asp, da jeg kan beherske det sprog nogenlunde.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. januar 2009 - 09:02 #3
Deres gratis udgave er - eh - lidt til grin (mit nytårsforsæt er at være flink). Jeg kender ikke betalingsudgaven, og har ikke lyst til det ud fra den gratis.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. januar 2009 - 09:18 #4
Og for at være lidt konstruktiv, så er her godt 100 muligheder, hvoraf nogle må være bedre. Kig fx på de point, de har fået.  http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/Content_Management/index.html
Avatar billede jr40 Nybegynder
03. februar 2013 - 14:11 #5
lukker.