Avatar billede kim.lundsteen Nybegynder
02. januar 2009 - 15:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Rødvin - hjælp

Jeg har lige fået en vens bærbare ind af døren. Han havde i går væltet et glas rødvin ned i den, skyndt sig at vende den på hovedet. Jeg er usikker på om den var tændt eller ej.
Never the less. Jeg har skildt den af og samlet den igen. Der er ingen synlige tegn på, vinen har bevæget sig ind i kabinettet.
Når der powers op, er det eneste der sker at led til keyboard, blue tooth lyser i ca. 5 sek. så slukker de igen. Der er overhovedet ingen tegn på den er bare forsøger at starte op.

Er der smarte hints? tips?

Hvis jeg blot skal se indhold på HD (ATA hitachi travelstar), hvordan kan de gøres fra en anden computer? Findes der et "agregat" med noget USB 2.0 agtigt ??

De 100 point gives, da det er virtale informationer som der ikke lige findes en backup af - så lærte han det!!
Avatar billede kim.lundsteen Nybegynder
02. januar 2009 - 15:47 #1
Der er tale om en DELL LATITUDE D620
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. januar 2009 - 15:50 #2
Man kan købe en 2,5" -> 3,5" adapter og sætte HD ind i din stationære. Der burde du kunne redde data (hvis HD ikke er blevet for fuld).
02. januar 2009 - 15:52 #3
Avatar billede kim.lundsteen Nybegynder
03. januar 2009 - 11:15 #5
fik fat i en ekstern usb 2.0 dvd/cd/harddisk boks, som var det eneste jeg kunne komme i nærheden af fredag eftermiddag/aften.
Jeg fik konstateret at Harddisken ikke havde lidt skade - den var ikke fuld :-)

Takker for jeres input! Michael var først - han får points!
Avatar billede kim.lundsteen Nybegynder
03. januar 2009 - 11:16 #6
Michael du skal lige smide et svar så du kan få points!
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. januar 2009 - 13:57 #7
Ellers tak, samler ikke på point. Giv dem til de andre eller læg et svar selv og accepter.