Avatar billede htx98i17 Professor
31. december 2008 - 09:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

pro medlem

Er jeg den eneste som har fået mail om at mit pro medlemskab udløber 1. januar?

Det overrasker mig, for jeg har aldrig købt et pro medlemsskab.

Der var dog engang at nogle af os fik en eller anden slags medlemsskab gratis af de oprindelige eksperten-opfindere. Det kan måske have noget med det at gøre, men det er sørme mange år siden.
Avatar billede vejmand Juniormester
31. december 2008 - 09:44 #1
Måske du har været i top 100 på et tidspunkt?
http://www.expfaq.dk/kan_jeg_blive_pro#kan_jeg_blive_pro
Avatar billede htx98i17 Professor
31. december 2008 - 09:52 #2
tja tjo, hvis man er en af de 100 mest aktive på en måned, så får man en gratis proadgang i en måned. Det vidste jeg ikke.

Men jeg tvivler nu på at jeg har været mest aktiv. Jeg har i hvert fald ikke fået nogen mail om at jeg blev pro-medlem.
Avatar billede Jensen DK Novice
31. december 2008 - 09:59 #3
Du var nr. 164 i november og er nr. 108 her i december, du skal være blandt de 100 første i en mdr. for at være pro medlem.
Avatar billede htx98i17 Professor
31. december 2008 - 10:08 #4
Dvs det er ikke derfor jeg har fået en mail om at mit pro-medlemskab ophører.
Avatar billede vejmand Juniormester
31. december 2008 - 10:47 #5
htx98i17 >> Hvis du klikker på dit navn ude til venstre (ud for Kommentar:) og derefter på "Vis brugerinfo" kan du se hvornår dit Pro-medlemskab ophører.

Jeg kan se at du er Pro-medlem på nuværende tidspunkt.  :-)
Avatar billede htx98i17 Professor
31. december 2008 - 10:51 #6
Det var da mærkeligt at jeg er det. Jeg har ikke betalt noget og jeg har aldrig fået nogen mail om at jeg er blevet pro-medlem.
Der står det samme som i mailen jeg fik: at mit pro-medlemskab ophører 1 januar, om mindre end et døgn
Avatar billede vejmand Juniormester
31. december 2008 - 11:40 #7
Hvis det er fordi du har været i top 100 på et tidspunkt, tror jeg ikke du får mail om du er blevet Pro.
De sidste flere år, har jeg været i top 100 hver måned, men måske der har været en fejl på et tidspunkt. Mit Pro-medlemskab ophører først engang i 2010, normalt skulle det vel kun holde en måned af gangen.
Avatar billede htx98i17 Professor
31. december 2008 - 11:47 #8
Jeg ved ikke om jeg har været på top100 på et tidspunkt. I hvert fald er det en fejl, for jeg har jo ikke været det hverken i nov eller dec. :) nå men det må forblive uopklaret
Avatar billede htx98i17 Professor
17. december 2009 - 19:45 #9
lukker