Avatar billede simonadrian Nybegynder
30. december 2008 - 10:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor pålidelig er HREF.REFERER

Jeg overvejer at bruge HREF.REFERER til at konstatere om folk har ret til at embedde en flash-film, men har fået at vide at metoden ikke er pålidelig. Men sådan præcist hvordan den ikke er pålidelig står mig lidt uklart.
Jeg har brug for at scriptet kan afgøre om filmen er embedded på en præcis adresse som f.eks:
http://www.minadresse.dk/undermappe/undermappe.asp?content=10034
eller måske noget lignende i php.

Hvis den er embedded på den rigtige adresse, så kan filmen modtage nogle xml-oplysninger. Hvis ikke, så viser filmen error.
Avatar billede simonadrian Nybegynder
30. december 2008 - 10:16 #1
Sorry, det er selvfølgelig HTTP_REFERER jeg mener.
Avatar billede simonadrian Nybegynder
30. december 2008 - 10:23 #2
Jeg lukker dette spørgsmål, da jeg har fundet svaret.
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2008 - 11:11 #3
Hvad var så svaret ?
Avatar billede askalot Mester
02. januar 2009 - 01:17 #4
ja, hva var svaret =D?
Avatar billede jensji Nybegynder
14. februar 2009 - 16:44 #5
Jeg vil også meget gerne høre svaret.