Avatar billede glenn007 Nybegynder
29. december 2008 - 01:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

clipboard / bitmap filtype

når man tager et screenshot i windows xp og det så ligger i clipboard hukommmelsen. Hvilket format ligger det så i.

det er umiligt for mig at finde noget oplysning om det på google. Så håber en af jer ved lidt om det.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2008 - 02:29 #1
Liste af de formater der gemmes i clipboard:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms649013(VS.85).aspx

Siden er fundet med en søgning på: clipboard format

Hvad dælen har du søgt på..? :-)
Avatar billede glenn007 Nybegynder
29. december 2008 - 08:44 #2
søgte på clipboard filetype, clipboard parameters og den slags.  Tjekker lige dit forslag ud :) tak indtil videre.
Avatar billede glenn007 Nybegynder
29. december 2008 - 08:55 #3
Det var lige hvad jeg søgte efter. Smid et svar så for du point. ;)  Så skal jeg bare se om jeg kan hitte ud af at lave det. Jeg vil have gemt et screenshot PRÆCIST med de informationer windows selv har når det ligger som clipboard ellement til en bitmap ( du ved med pixel information og alt det der )
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. december 2008 - 19:42 #4
Held og lykke med at finde det du søger :-)

- Svar
Avatar billede glenn007 Nybegynder
29. december 2008 - 21:18 #5
mange tak ;) har allerede kommet langt med det info du gav. stor hjælp