Avatar billede ingeman Juniormester
24. december 2008 - 10:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Java Applet

Når jeg kalder min java applet under IIS 6.0 - forlanger den nyt
login "authentication requered" - hvor jeg igen skal taste username og password.

Hvordan undgår man det ?
Avatar billede arne_v Ekspert
25. december 2008 - 04:36 #1
Du har vel forbudt anonym adgang til det dir i IIS (Java kan ikke lave impersonation).
Avatar billede ingeman Juniormester
25. december 2008 - 08:43 #2
I min IIS har jeg sat flueben kun i "Intregaded windows authentication"
Det rigtigt at jeg har forbudt anonym adgang - hvad er løsningen ?
Avatar billede ingeman Juniormester
25. december 2008 - 08:46 #3
Hvis jeg stadig skal beholde anonym adgang.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. december 2008 - 15:31 #4
Kan du smide class/jar fil i et dir som tillader anonym adgang men beholde
resten i et dir med beskyttelse ?
Avatar billede ingeman Juniormester
29. december 2008 - 17:07 #5
nej det kan jeg se at jeg kan ! - man kan ikke programer sig ud af det ?
Avatar billede arne_v Ekspert
29. december 2008 - 20:50 #6
Nej. Du har ingen kontrol over den classloader som Java plugin bruger. Den kører
nemlig inden Java koden kører.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. januar 2009 - 04:45 #7
kommet videre ?
Avatar billede ingeman Juniormester
18. januar 2009 - 10:14 #8
Nej - den ligger nu hos dem som har lavet Java appleten - jeg har spurgt dem om appleten kan laves sådan at man fra Javascript kan kalde den med brugernavn og password - så jeg undgår at den spørger efter det ? - men har endnu ikke fået svar tilbage.
Avatar billede ingeman Juniormester
19. april 2011 - 19:40 #9
lukket