Avatar billede egzonrh Nybegynder
23. december 2008 - 13:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Basketball Poster

Hey,

Jeg skal lave en poster til min basketball klub.
Jeg er bare ikke rigtig kreativ.

Indtil videre har jeg lavet det her:
http://i279.photobucket.com/albums/kk141/pejani2004/L.jpg
http://i279.photobucket.com/albums/kk141/pejani2004/LL.jpg

Nogen der kan give nogen rigtige gode ideer til posteren?
Alt kan hjælpe.

Jeg tror jeg laver 3D logoen om til 2D igen.

Spørgsmålet er så:
Hvad for nogle ting skal der være i?
Hvordan skal opstilling være?

At designe, kan jeg godt klare.
Avatar billede w13 Novice
23. december 2008 - 13:17 #1
Hvad for nogle ting skal der være i hvad?

For den sags skyld kunne det, du nu har lavet, jo sagtens bruges. Så hvad er det, du synes, der mangler?
Avatar billede hcma Novice
23. december 2008 - 16:22 #2
keep it simple og lad være med at overfylde det.
mht. "gode NBA billeder" skal du huske på evt. copyright ;o)
Avatar billede egzonrh Nybegynder
24. december 2008 - 12:18 #3
Jeg er nået hertil:
http://i279.photobucket.com/albums/kk141/pejani2004/L2.jpg

Synes nogen at det er en god poster, eller skal der laves noget om?

Ja, det er best hvis man laver en simpelt en, og ikke overfylde den med alt.
Måske har jeg gjort det lidt på det her billede.

Copyright?, Jeg mener man kan spørge om lov, om man kan bruge billederne.
Avatar billede hcma Novice
24. december 2008 - 13:10 #4
jeg ville ikke gøre mere ved det
eller læg evt. basketbolden ind som et stort vandmærke bag det hele. Men det er jo ikke mig som skal bestemme. Du skal prøve dig frem og så sige stop på et tidspunkt
Avatar billede egzonrh Nybegynder
24. december 2008 - 14:17 #5
Jeg har lige hurtigt redigeret det i Paint.
Mener du sådan her:
http://i279.photobucket.com/albums/kk141/pejani2004/L23.jpg

hcma, selfølgelig bestemmer du også:) Det er derfor jeg har åbnet spørgsmålet:
For at få gode ideer fra folk.
Nu ved jeg ikke meget om åbent hus poster, men måske er den alligevel færdig.
Avatar billede hcma Novice
24. december 2008 - 16:20 #6
prøv at lave bolden 3 x så stor og lad den være delvis gennemsigtig
Avatar billede hcma Novice
25. december 2008 - 00:08 #7
jeg kan i hvert fald godt lide det sådan. man ser en stor basketbold, uden den er dominerende.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
25. december 2008 - 16:42 #8
Jeg kan også godt lide den sådan:)

Men desværre er det lidt sent. Min træner har allerede valgt den første.

Med hensyn til Copyright, så har jeg sendt Nike Basketball en mail, om tilladelse til at bruge de to billeder med Lebron James.

Den teknik med at lave basketball større i baggrunden og mindre synlighed, skal jeg nok huske:) Den er faktisk god. Den kan jeg bruge til noget senere til noget andet.

Så, jeg takker, hcma:)

Bare smid svar.
Avatar billede hcma Novice
26. december 2008 - 00:36 #9
svaret kommer her  ;o)