Avatar billede drystin Nybegynder
22. december 2008 - 12:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Et godt webhotel

Hej Eksperter.

Jeg skal bruge et godt stabilt hurtig webhotel.

mine krav:

min. 5gb server plads.
ubegrænset email
ubegrænset subdomains
Fri trafik
Mulighed for at havde større community kørende, uden siden bliver lukket på grund af høj trafik. (dette finder jeg svært iflg. manges brugerbetingelser.)

Det må godt være billigt.

Det behøver ikke være i danmark.
Avatar billede sveegaard Nybegynder
22. december 2008 - 12:27 #1
http://wendt-net.dk/?side=Webhoteller

Der er et produkt, der hedder "Erhverv" og indeholder bl.a.:
Ubegrænset serverplads
Fri webtrafik
Ubegrænset POP3/IMAP
Ubegrænsede subdomæner

samt en masse andet lir. Det koster 100 kr/måneden.

Har personlig erfaring med firmaet og kan kun anbefale det :)
Avatar billede dennism Nybegynder
22. december 2008 - 12:48 #2
Hvis man ikke tager kundeservice som et krav, så kan One.com også sagtens anbefales fra min side. Der får 10GB for 23,75 pr. md.
Man skal dog sørge for at opsige sig abonnement hos dem i god tid, da de godt kan finde på pludselig at binde dig i et år yderligere. Men bortset fra det, så er deres webhoteller meget stabile.
Avatar billede drystin Nybegynder
22. december 2008 - 14:25 #3
Jeg var inde og læse om One.com og generalt har folk mange problemer med dem, når de skal opsige deres hoteller, flere har skrevet at de måtte sende advokat på det.
Så det er no go.

For det andet lukker de folks hoteller så snart de har fået en smule trafik.
Avatar billede drystin Nybegynder
22. december 2008 - 14:26 #4
Sveegaard - Mange tak. jeg vil kigge lidt på det og lade mit spørgsmål stå åben for flere forslag.
Avatar billede nemlig Professor
22. december 2008 - 14:26 #5
one.com har også en udmærket 24 timers chat-kundeservice. Denne service har jeg anvendt nogle gange og det var været positive oplevelser.
Avatar billede it-dk Nybegynder
22. december 2008 - 15:14 #6
Hej

Du kan evt søge på www.hostindex.dk
Avatar billede azarat Nybegynder
22. januar 2009 - 22:32 #7
Pas på med fri-trafik. Hvis du virkelig har en side som bruger meget trafik vil jeg foreslå at finde en host hvor du specefikt køber en hvis antal gb trafik om mdr. Der findes ikke noget der hedder "Fri trafik". Ved ikke hvor meget trafik du regner med at bruge men tror ikke du kan få over 10gb trafik på f.eks one.com. web10 lukkede min side allerede omkring 1gb.

Har hørt ritigt meget godt om downtownhost.com det ligger dog i USA. Super god support af det jeg har prøvet indtil viderede. 100gb bandwidth (de oversælger dog nok en smule). Har fundet rigtigt mange gode anmeldelser af dem, og ingen dårlige.
Avatar billede drystin Nybegynder
07. juli 2009 - 14:07 #8