Avatar billede imLiquid Praktikant
21. december 2008 - 21:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Logo - til T-Shirt osv.

Hej Eksperten.

Jeg går og leder efter en som kan sit kram med grafik, og kunne tænke sig at lave et logo til mig, som jeg kan bruge til mit DJ navn + smide på T-Shits / Trøjer og evt. mit Dj udstyr!

Det skulle gerne indeholde en fugur af en art eller noget sejt grafik + mit Dj navn som er : Dj nmL

her er et eksempel på en anden DJ der har logo :

http://www.gianfrancocomis.it/power_store/products_images/powert-shirt1frontman.png

Dette er selfølgelig en penge opgave, da der nok ikke er nogle som helst der gider lave noget gratis :)

På Forhånd tak!
Avatar billede mamasushi Nybegynder
21. december 2008 - 22:06 #1
Hvilken type musik spiller du?
Ikke fordi jeg tror at jeg kan finde tid, men det er nok megget rart for andre at vide, det kan nogle gange gøre det lettere at få lavet et logo der passer :)
Avatar billede imLiquid Praktikant
21. december 2008 - 22:08 #2
Det er mest i Dance Genren.. noget med gang i :P dog ikke for meget gang :D
Avatar billede e-block Juniormester
21. december 2008 - 22:41 #3
Hej
Jeg vil gerne kigge på opgaven.

Hvis du skal bruge logoet til mere end t-shirts, f.eks. visitkort, eller en lille hjemmeside o.l., er jeg også frisk på det.

Se mere på min hjemmeside, hvorfra du også kan kontakte mig.
Adressen er:
http://www.jeppesengrafisk.dk/index.php
Se også nogle af de t-shirts jeg har designet (http://www.jeppesengrafisk.dk/referencer/shirt/shirt.php)

Vh.

Paw J
Avatar billede imLiquid Praktikant
21. december 2008 - 23:27 #4
Hej Paw..

Hvis du kunne lave et logo hvor mit navn indgår, som jeg baade kunne bruge til t-shirts / trøjer og evt. udstyr og visitkort osv.

så kunne jeg godt være interasseret :)
Avatar billede 4zaken Novice
22. december 2008 - 17:01 #5
Jeg vil gerne lave et par udkast også, smid mig en mail med på sales (at) jjeppesen.dk
Avatar billede e-block Juniormester
22. december 2008 - 20:46 #6
Har du en mail jeg kan kontakte dig på? Så kan vi evt. drøfte opgaven der.
Har et par tanker omkring løsningen, jeg gerne vil vil drøfte med dig, inden jeg går i gang...
Avatar billede imLiquid Praktikant
22. december 2008 - 21:16 #7
E-block & 4zaken

jeg ved ikke om i er fra samme firma :P

men jeg har sendt en mail til sales (at) jjeppesen.dk

e-block : Ja min email er Rune2410 (at) hotmail.com
Avatar billede e-block Juniormester
22. december 2008 - 22:43 #8
Nej, vi er ikke fra samme firma ;-)
Jeg har sendt dig et par forslag...
Avatar billede 4zaken Novice
23. december 2008 - 01:53 #9
Bare et flot efternavn, jeg sender dig et forslag lidt senere, skal lige have overstået lidt arbejde nu her.
Avatar billede 4zaken Novice
27. december 2008 - 05:19 #10
er det blevet løst? Jeg fik ikke sendt mit forslag, men jeg vil sende det hvis du stadig mangler.
Avatar billede imLiquid Praktikant
27. december 2008 - 14:48 #11
4zaken --

der bliver arbejdet på det. men vil meget gerne se hvad du har at byde på også :)
Avatar billede imLiquid Praktikant
20. april 2009 - 04:15 #12
fandt aldrig designer