Avatar billede okidoky Nybegynder
20. december 2008 - 20:54 Der er 3 kommentarer

Data Recovery - Slettet data

Hej.

Da jeg var ved at flytte data til min usb-stik, gjorde min søn noget så jeg ikke kunne komme ind på usb :(

Jeg har hentet noget data recovery software, med den kunne jeg se alle mine filer, men som I ved koster det dyrt.

Derfor har jeg brug for jeres hjælp, et program der er gratis eller en anden løsning. ? Tak
Avatar billede nissen2630 Novice
20. december 2008 - 21:33 #1
Dette program er gratis og kan gøre en masse med din USB key og dine diske.

Winhex hedder det.

http://www.x-ways.net/winhex/

Mvh
  Nissen2630
Avatar billede okidoky Nybegynder
21. december 2008 - 10:44 #2
ok - har installeret den, men ved ikke helt hvordan jeg skal bruge den,lidt svær.
Avatar billede nissen2630 Novice
21. december 2008 - 13:42 #3
Der kommer faneblade for hver disk du vælger.
i venstre side i toppen er der en liste over filer der er på drevet.
Højreklik på den fil du vil genskabe.