Avatar billede off-line Nybegynder
20. december 2008 - 20:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nokia bluetoots network ikke tilsluttet

Min Nokia 2760 mobil skriver, at netværkskablet ikke er tilsluttet. Men det er det. Jeg er på netværket fra den PC.
Jeg har installeret Nokia PC suite og driver, og har forbindelse
mellem mobilen og computere. Dvs. jeg kan gå ind i kalender osv.
I enhedshåndtering er den sat til aktiv, men står son "gul"
Når jeg forsøger at etablerer forbindelsen står der, at der
oprettes forbindelse med et 2760 bluetoots modem, men det jeg har
købt i Fona hedder "TRUST" og der er ingen mulighed for at ændre det. Den er selvfølgelig sat til aktiv i netværksforbindelser.
Er der nogen, som kender til dette problem?
Avatar billede kaffek Nybegynder
21. december 2008 - 01:25 #1
Hej. Er der kommet et bluetooth ikon i windows kontrolpanel? Hvis ja - så gå der ind og dobbeltklik på din telefon, der har du mulighed for at tilføje nogle egenskaber den har, der skal der være flueben i "modem" ellers får kan du ikke ringe op via nokia suite.
Avatar billede off-line Nybegynder
21. december 2008 - 01:58 #2
Ja der en som hedder opsætning af BT. og der står den fungerer korrekt. Jeg kunne
ikke se noget med modem. Jeg har en menu på skrivebordet, hvor jeg kan søge efter
internetforbindelsen.
Avatar billede off-line Nybegynder
21. december 2008 - 03:21 #3
Tak for din kommentar. Jeg bliver nød til at opgive fordi, når jeg installerer Blue toots, kan jeg ikke længere åbne Paint shop pro 9.