Avatar billede sortsnak.dk Nybegynder
19. december 2008 - 11:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Websystem til håndtering af access

For mange mange år siden var der et gratis system som bl.a. blev udbredt via Netcoders. Systemet gjorde det muligt at håndtere en access-database via browseren således at man kunne tilføje, slette og rette i records. Det smarte ved systemet var, at man blot skulle angive en sti til databasen; så ville systemet selv ordne resten.

Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men jeg ved at det var ganske udbredt dengang Netcoders.dk var på sit højeste. Det hed vistnok W3access eller noget i den stil, men jeg kan ikke finde det nogle steder...

Nogen der kan hjælpe mig? :)

På forhånd mange tak.
Avatar billede 47power Nybegynder
19. december 2008 - 19:08 #1
Avatar billede sortsnak.dk Nybegynder
19. december 2008 - 21:15 #2
Det var ikke det system jeg eftersøgte men det kan det jeg ønsker! Weeeee....

Mange tak! :)