Avatar billede coool.dk Nybegynder
18. december 2008 - 17:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

<div> og CSS driller lidt

hey eksperter, prøv og tage et kig på www.coool.dk/mms/vis.php er ved at udvikle, men som i kan se laver css rod i siden, den sætter min linie for oven under mine billeder?! HVORFOR gør den det? nogen der kan hjælpe en mand i nød?

Kom gerne med feedback til designet og evt konceptet.
Avatar billede coool.dk Nybegynder
18. december 2008 - 17:28 #1
hvis man kigger på de andre sider, viser den linien under indholdet..
Avatar billede zips Juniormester
18. december 2008 - 17:40 #2
Måske fordi du har <p class="description"></p> som ligger over dine billeder :)
Avatar billede coool.dk Nybegynder
18. december 2008 - 17:48 #3
Det giver ingen forskel, det er meningen at nr. 2 af de linier skal være under indholdet og dele op til de 3 kasser under..
Avatar billede coool.dk Nybegynder
18. december 2008 - 17:50 #4
se f.eks. www.coool.dk/mms/index.php der ligger den som den skal.. det er det jeg ikke lige fatter.. :S
Avatar billede zips Juniormester
18. december 2008 - 18:02 #5
Der mangler en <div style="height:0;overflow:hidden;clear:both">&nbsp;</div> efter din slut div på <div class="figurplads">
Avatar billede coool.dk Nybegynder
18. december 2008 - 18:12 #6
stik mig den som et svar, så får du lige points.. jeg takker :)
Avatar billede zips Juniormester
18. december 2008 - 18:17 #7
Her er et svar :)

Men tag de fleste point selv, 200 er alt for manget for det :)
Avatar billede coool.dk Nybegynder
18. december 2008 - 18:18 #8
det er det værd! har knoklet med det i 4 timer nu ;)
Avatar billede zips Juniormester
18. december 2008 - 18:22 #9
Tak for point :)