Avatar billede amd Nybegynder
17. december 2008 - 15:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASPImage script flyttes til server uden

Hej!
Jeg har netop skiftet server fra Wannafind.dk til Cliche.dk
- Tilsyneladende ikke helt velovervejet, da jeg benytter et par scripts, som idag benytter ASPImage til automatisk at resize forskellige billeder, som uploades af brugeren. Som jeg kan se det, har Cliche ikke denne komponent.
Er der nogen, som har en ide til hvad jeg kan gøre for, at få samme funktion - uden denne komponent?

På forhånd tak :)
Avatar billede keysersoze Guru
17. december 2008 - 18:12 #1
cliche understøtter kun jmail og aspsmartupload - og altså ingen image-komponenter. Du kan også kun vælge et sprog at køre med og kan derfor ikke skifte den enkelte del af dit script til PHP. Derfor må du enten undvære en resize-funktion, skifte sprog totalt til php eller helt skifte webhotel.
Avatar billede amd Nybegynder
17. december 2008 - 20:35 #2
Okay.. - Der er ikke andre måder, at gøre det på med ASP?
Avatar billede keysersoze Guru
18. december 2008 - 19:53 #3
nope.
Avatar billede amd Nybegynder
18. december 2008 - 20:09 #4
Ah - det skidt tænkt fra min side :-)