Avatar billede snowsilk Nybegynder
16. december 2008 - 09:48 Der er 9 kommentarer

kan ikke gamme i vista,

Når jeg download en file fra internette vil den godt hente filen
men den bliver ikke gemt.

Jeg fatter det ikke. Jeg har scand for virus og spy alt det et.

Jeg har pøvet at download fra selv opdating til mit lyd kort vil den ikke geme.
håber i kan hjelpe mig.....
Avatar billede j3ppah Novice
16. december 2008 - 10:22 #1
Hvilken fil snakker vi om? Fra hvilken website? Har du prøvet at højreklikke på linget hvor du henter filen fra, og trykke "Gem distination som"?...
Avatar billede snowsilk Nybegynder
16. december 2008 - 21:48 #2
Filen er exe
Og den spøre om hvor den skal gemmes.
højreklikke viker heller ikke.
hjemmesiden er  asus.

Nu her jeg prøvet firefox windows standert bowser.
Viker ikke noget af det.
Da jeg har kunne geme filer. på vista.

Jeg her nu prøvet at download fra ca 25 ander sider og file tyber.
Viker ikke en af dem.......
Avatar billede j3ppah Novice
16. december 2008 - 22:03 #3
Kan du ikke prøve at optage en kort film hvor de henter en lille fil, og så at den forsvinder... så bare smid den op på youtbe eller rapidshare..
Avatar billede snowsilk Nybegynder
17. december 2008 - 09:16 #4
ka ikke da jeg ikke kan få lov til at hente så jeg kan optage fra min deskdop. og har ikke en webcam.
Avatar billede j3ppah Novice
17. december 2008 - 09:19 #5
Kæft hvor er jeg dum :D havde jeg sku da slet ikke tænkt over...

Hmm.. Hvordan gør vi... Hvordan gør vi...

Ved ikke lige hvordan vi skal komme videre så :/... Hmm...
Avatar billede corleonedk Nybegynder
17. december 2008 - 19:23 #6
Prøv i Firefox at gå i dens indstillinger,og se om mappen hvor den skal gemme er blevet ændret....Nulstil evt EI ved at delete cookies osv,og under avanceret nulstil settings der..
Avatar billede corleonedk Nybegynder
17. december 2008 - 19:45 #7
Og prøv lige for udelukkelsens skyld,at højreklikke Firefox genvejen du bruger og vælg kør som administrator..Og se om det ændre noget..
Avatar billede corleonedk Nybegynder
29. december 2008 - 16:42 #8
Noget nyt her?
Avatar billede snowsilk Nybegynder
01. maj 2009 - 16:28 #9
Det er lang tid siden nu.
Men jeg fik ny HD til weindows så vike den.
Jeg har haft den inden hos dem der lave hd. De her ikke set det før. De skive at der så ud som om at når windows var lagt ind. låste den sig. Selv ms har ikke set det.

Det de ikke kunne fåstå var at man kunne install windows men der efter kunne man ikke noget.
Jeg fik nu hd det viker. Men hvad der er gået gal ander men ikke
Men jeg har set det 2 gang siden. ved nogle af venner.
Men hvad der har gjort ander jeg ikke.

Men jeg kan kører nu. Så jeg er glad.  Men træls
Men ellers tak til jer.