Avatar billede felix-x Nybegynder
15. december 2008 - 15:50 Der er 1 løsning

Internet udbydere i slagelse

Hej.

Jeg ville høre om der er nogen internetudbyder der er bedre end andre her i slagelse.

Hvem er billigst, og hvem har i gode erfaringer med gennerelt?
Avatar billede komputerdk Mester
15. december 2008 - 18:13 #1
jeg er godt tilfreds med fullrate (østbyen) - mener det er 250kr for 8/1Mbit . Men det kommer også lidt an på dit behov. Kan ikke huske om der er nogen der har fibernet eller andet eksotisk i slagelse. Får en SMS hvis der er problemer med nettet, men det er meget sjældent. Har haft et par timers afbrydelse, da de opgraderede centralen. De har omvendt ikke åbne i weekenden.

Telia ADSL, Cybercity ADSL, 3 Turbo3g har jeg også haft og det har kørt rimeligt ok.

Har haft telia stofa, men syntes ikke det var specielt stabilt.

Min anbefaling vil helt klart være Fullrate - dog er Cybercity Solo vist billigere (solo er helt uden support) - men jeg kan også selv klare det meste (routeropsætning mm).