Avatar billede enrgiem Nybegynder
13. december 2008 - 11:39 Der er 1 løsning

Macbook lyd fra eksterne højtallere?

Hej eksterper...

Jeg sidder med min nye macbook. Jeg kunne godt tænke mig at høre musik på mine højtallere istedet fra dem der sidder i mac'en og sætter som jeg plejer stikket i porten, hvor højtallerne fra mac'en bliver ved med at spille...

Jeg går ind i mine lyd instillinger for at vælge de andre, hvilket jeg ikke kan? Der burde, som jeg læst mig til det være to muligheder "hovedtelefoner" og indbygget højtallere, hvor jeg kun har sidst nævnte, WHAT to do?
Avatar billede enrgiem Nybegynder
10. august 2011 - 20:18 #1
lukker