Avatar billede dennism Nybegynder
12. december 2008 - 20:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio: UML

Jeg har hentet SDE for Visual Studio Enterprise Edition, som jeg har fået til at køre i mit Visual Studio. Hvordan kan jeg få det til at lave en UML-diagram over de klasser jeg har i min solution?
Avatar billede dennism Nybegynder
13. december 2008 - 09:22 #1
Ingen der kan hjælpe her?
Avatar billede Syska Mester
15. december 2008 - 02:01 #2
Da jeg kort søgte på nettet for at finde ud af hvad det var ... fandt jeg ud af det var et plugin til visual studio ... så den kunne lave diagrammer til Visual Paradigm.

Udover de guide de selv har på siden til programmet kan jeg ikke hjælpe ...

Men om noget tid kan jeg nok ... da vi selv bruger Visual Paradigm på mit studie, så kommer jeg måske til at bruge det ... :-)

// oyT
Avatar billede dennism Nybegynder
15. december 2008 - 21:54 #3
.lukker
Avatar billede janus_007 Nybegynder
22. december 2008 - 22:57 #4
UML og C# hmmm... ? Er det ikke en smule begrænset at anvende!