Avatar billede zuuma Nybegynder
12. december 2008 - 00:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

"Kør en DLL som et program"

Hej alle sammen!

For ca. 2 måneder siden, prøvede jeg at installere FLYAKITEOSX 3.5. Det lykkedes mig at fuldfører denne installation, men efter et stykke tid - blev jeg træt af designet og ønskede derfor, at få mit gamle Windows XP tema tilbage.

Jeg højreklikkede på skrivebordet og gik under egenskaber, hvorefter jeg prøvede at ændre mit tema.

Lige pludselig hopper en besked op:

BESKED OM FORHINDRING AF DATAKØRSEL!
WINDOWS HAR LUKKET DETTE PROGRAM FOR AT HJÆLPE MED AT BESKYTTE DIN COMPUTER.

NAVN: KØR EN DLL SOM ET PROGRAM
UDGIVER: MICROSOFT CORPORATION

Ved ikke hvad jeg skal gøre?
Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem?
Avatar billede welcor Nybegynder
12. december 2008 - 01:59 #1
Denne "Kør en DLL som et program" hentyder til rundll32.exe som ligger i din windows system mappe. Det er en standard windowsfil, som kører en del programmer for dig (du skal ikke slette den!).

Når windows giver dig den besked, betyder det at den dll, den har forsøgt at åbne, har rodet med noget, den ikke får lov til. for alt hvad jeg ved om flyakiteosx, kan den have lagt nye spændende informationer til, hvor den slags ikke skal være, i henhold til windows.

Gå ind under kontrolpanel|tilføj/fjern programmer, og fjern det ad den vej.
Avatar billede zuuma Nybegynder
12. december 2008 - 16:55 #2
Hej Welcor.
Jeg har slettet flyakiteosx, men problemet opstår stadig. !
Ved ikke rigtig hvad jeg skal gører, lidt irriterende, at man ikke kan få sit gamle tema tilbage.
Avatar billede welcor Nybegynder
12. december 2008 - 22:22 #3
I henhold til informationen i flyakiteosx' faq, kan du gå tilbage til et "restore point", for at genskabe dine indstillinger fra før installationen:

HELP! My Computer is Screwed Up After Using FlyakiteOSX!
If you encounter error messages after removing the programs or after using the program, need not panic as everything is reversible. This program automatically creates a restore point where you can restore everything to an earlier time, before you installed the program. Go to Start Menu > All Programs > Accessories > System Tools > System Restore. Click on Restore My Computer to an earlier time and choose the date in bold. This process will restore your computer system to an earlier time before you installed FlyakiteOSX.
Avatar billede zuuma Nybegynder
13. december 2008 - 01:30 #4
Hej welcor.
Tusind tak for hjælpen.! :)
Det virkede.! YeS!
Hvordan giver man egentlig de point jeg har sat på højkant for denne besvarelse.?
Avatar billede welcor Nybegynder
13. december 2008 - 09:56 #5
Du accepterer det her svar :)
Avatar billede zuuma Nybegynder
13. december 2008 - 13:12 #6
I henhold til informationen i flyakiteosx' faq, kan du gå tilbage til et "restore point", for at genskabe dine indstillinger fra før installationen:

HELP! My Computer is Screwed Up After Using FlyakiteOSX!
If you encounter error messages after removing the programs or after using the program, need not panic as everything is reversible. This program automatically creates a restore point where you can restore everything to an earlier time, before you installed the program. Go to Start Menu > All Programs > Accessories > System Tools > System Restore. Click on Restore My Computer to an earlier time and choose the date in bold. This process will restore your computer system to an earlier time before you installed FlyakiteOSX.
Avatar billede zuuma Nybegynder
13. december 2008 - 13:12 #7
I henhold til informationen i flyakiteosx' faq, kan du gå tilbage til et "restore point", for at genskabe dine indstillinger fra før installationen:

HELP! My Computer is Screwed Up After Using FlyakiteOSX!
If you encounter error messages after removing the programs or after using the program, need not panic as everything is reversible. This program automatically creates a restore point where you can restore everything to an earlier time, before you installed the program. Go to Start Menu > All Programs > Accessories > System Tools > System Restore. Click on Restore My Computer to an earlier time and choose the date in bold. This process will restore your computer system to an earlier time before you installed FlyakiteOSX.
Avatar billede zuuma Nybegynder
13. december 2008 - 13:13 #8
Du accepterer det her svar :)