Avatar billede paladin Nybegynder
29. juni 2001 - 12:47 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Handspring visor de Luxe

Er der nogen der har erfaring med en Handspring visor de Luxe ? Jeg spørger da jeg overvejer at købe en.
Avatar billede disky Nybegynder
29. juni 2001 - 12:50 #1
den er magen til en Palm pilot, samme OS, samme styring osv.

Så den er ganske fin.
Avatar billede paladin Nybegynder
29. juni 2001 - 12:52 #2
Hvad skal sådan en koste ?
Avatar billede perj Nybegynder
29. juni 2001 - 12:53 #3
disky>> Ikke magen til Palm - kun samme OS !!!!
Kig på http://www.handspring.com
Avatar billede perj Nybegynder
29. juni 2001 - 12:56 #4
Avatar billede disky Nybegynder
29. juni 2001 - 13:04 #5
perj: ordkløver.

du opdager næsten ikke forskellen når du bruger dem
Avatar billede perj Nybegynder
29. juni 2001 - 13:08 #6
disky>>.
Har ikke tid til at svare dig nu, men det er for \"billigt\" når du vil høste point på at svare at en Handspring er magen til Palm. En vigtig forskel er de såkaldte springboards, som du ikke skriver en skid om i dit svar!!!
Vender tilbage senere.
Avatar billede disky Nybegynder
29. juni 2001 - 13:11 #7
perj: hele ideen med de point kan rende mig et vist sted.

jeg har over 13000 af dem alligevel og hvad så ?

Og det med springboards er irelevant i denne sammenhæng
Avatar billede perj Nybegynder
29. juni 2001 - 13:18 #8
disky >>
Hvis du mener det er irelevant at tale om springboards, så har du misforstået noget.
Har selv haft en Handspring, men har pt. en Palm Vx.

Synes bare paladin skal kende forskellen. Han spørger iøvrigt kun om nogen har erfaring med Handspring :-)
Avatar billede disky Nybegynder
29. juni 2001 - 13:20 #9
Og hvad er lige din pointe ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2001 - 13:25 #10
Springboards er absolut ikke irrelevant. Det er jo bla. her prisforskellen ligger.

Visor\'en er en smule dyrere end Palm\'s tilsvarende maskiner. Til gengæld kan de udbygges via de omtalte  boards. Har man behov for det, er den ekstra udgift pengene værd. Har man ikke, er der ingen grund til at vælge den lidt dyrere Visor.

Dog skal det lige nævnes at Palm\'s nye m500 og m505 også benytter udvidelseskort (CF kort så hut jeg vidsker). Med disse muligheder kan Palm\'en i princippet det samme som en Visor. Spørgsmålet er så bare om man kan få de add-ons man har brug for. Og så er der lige det med hvad prisen på de 2 er i forhold til hinanden.

Men kort ridset op. Har du noget at bruge springboards til, køber du en Visor. Hvis ikke, så vælg Palm :)

NanoQ
Avatar billede disky Nybegynder
29. juni 2001 - 13:29 #11
nanoq: men det bedste valg er klart Compaq Ipaq, den er bare for fed, (øv jeg har ikke råd til den)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2001 - 13:46 #12
disky, det kommer vel an på hvad man har brug for ;)

Jeg har selv en iPaq 3660\'er - og det ER vitterligt en lækker PDA. Den kan bare meget mere end jeg overhovedet har brug for.
Før jeg fik den, havde jeg en Palm Vx\'er - den var lille, fix, havde lang batterilevetid og levede til fulde op til mine behov. Skulle jeg selv betale, ville mit valg falde på såden én igen :)

Ipaq\'en har et stort problem i den lave batterilevetid...

NanoQ
Avatar billede disky Nybegynder
29. juni 2001 - 13:47 #13
skal vi bytte ?

Jeg har en Palm V og savner totalt den ikke kan lave regneark og documenter som kan bruges derhjemme
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2001 - 13:50 #14
Naaahh... nu har jeg jo vænnet mig til den ;)

og så GØR det jo ikke noget, at man også kan bruge den som mp3 afspiller... et lille kabel fra iPaq\'en til bilstereoen... og vupti... ;) - har lavet en bilholder til iPaq\'en svarende til mobiltelefonholdere... :))

NanoQ
Avatar billede disky Nybegynder
29. juni 2001 - 13:52 #15
fedest.
Avatar billede paladin Nybegynder
29. juni 2001 - 13:57 #16
Jeg ville gerne have en iPAQ, men mest for lirens skyld :-) Jeg har fået tilbudt en handspring til 1000 kr. Lyder det rimeligt ?
Avatar billede disky Nybegynder
29. juni 2001 - 13:58 #17
den pris er helt iorden
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2001 - 14:04 #18
absolut en fin pris :)
Avatar billede paladin Nybegynder
29. juni 2001 - 14:09 #19
Jeg har NT på.....har i et trick til at få usb-porten til at funke ?????? jeg har hørt nt ikke understøtter USB
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2001 - 14:11 #20
Det har vist ikke noget med dette spørgsmål at gøre ;)
Avatar billede paladin Nybegynder
29. juni 2001 - 14:13 #21
okej okej.....jeg smider point til jer, jeg er da blevet lidt klogere ...
Avatar billede paladin Nybegynder
29. juni 2001 - 14:14 #22
Hvorfor kan jeg kun acceptere et svar ? Sorry nanoq
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2001 - 14:15 #23
Du skulle have valgt \"Avanceret\" :)
Avatar billede paladin Nybegynder
29. juni 2001 - 14:16 #24
Bedre held næste gang...