Avatar billede gertrud Nybegynder
11. december 2008 - 14:36 Der er 1 kommentar

Forkert opløsning på grafikkort!

Jeg har et NVIDIA Geforce 8500 GT grafikkort, som jeg har problemer med når jeg vil bruge kortet som "klon".
Jeg har en HPw2408 skærm som jeg vil køre sammen med mit 40 tommer LCD HD-ready TV. Når jeg kun anvender grafikkortet til HP skærm, er der ikke problemer med opløsningen(1920*1200), men så snart jeg indstiller kortet til klon, ændrer den opløsning, så hverken fjernsynet eller monitoren kan vise fuld skærm. Jeg har fået at vide at man ikke kan køre med fuld opløsning(og fuld skærm samtidig med grafikkortet. Er der nogen der kan bekræfte det, eller er der der har en løsning. Kortet har en DVI, og en HDMI udgang. Hvis ikke der er en løsning, er der nogen der kender et grafikkort der kan vise fuld skærm med fuld opløsning(1920*1200)?
Håber spørgsmålet er forstået:-)
Avatar billede john.doe Nybegynder
12. december 2008 - 14:14 #1
du skal finde ud af hvilken opløsning dit tv kan klare først, hvis det ikke kan køre med det du har valgt så skruer den bare ned for opløsningen