Avatar billede tinem Novice
10. december 2008 - 18:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Skærmindstillinger er ugyldige

I går aftes skete noget mærkeligt. Lige pludselig virker min skærm ikke mere og det er meget svært at skrive denne meddelelse. Skærmbilledet er meget snævert og vises inde i midten.

I enhedshåndtering er der ? ved Multimedieskærmkort og lige meget hvad jeg har prøvet kan jeg ikke finde en driver som passer.

Skærmen er mange år gammel og på et tidspunkt fik jeg en meddelelse som bl.a. sagde som emnet og
--------------------------
Den aktuelt valgte grafikdriver kan ikke bruges. Den er skreveet til en tidligere version af Windows og er ikke længere kompatibel med denne version af Windows.

Systemet er startet med hjælp af VGA-standarddriveren.

Kontakt hardwareproducenten for at få en opgraderet driver, eller vælg en af de drivere, Microsoft leverer.

Skærmen er en Color Monitor Z776S-P fra Zitech og jeg bruger xp pro
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2008 - 20:05 #1
Kan du ikke tilpasse skærmen med knapperne på skærmen?
Avatar billede tinem Novice
10. december 2008 - 22:37 #2
Forstår ikke rigtig dit svar. Mener du hive i billedet som man plejer at kunne og hvis ja, så kan man overhovedet ikke dette. I midten lyser en stribe vertikalt og også en stribe ude til højre.
Muligvis slåfejl. Har meget svært ved at se hvad jeg skriver.:-(
Avatar billede tinem Novice
10. december 2008 - 22:51 #3
I egenskaber for skærm står der et 1-tal i en blå boks.

Det er næsten umuligt både at skrive og læse noget på skærmen, hvilket jo gør det rigtig svært.
Avatar billede tinem Novice
11. december 2008 - 17:09 #4
Jeg har nu prøvet alt muligt og har været nede i Zitech her i Lyngby, hvor jeg altid køber mine computere og de var alle enige om at det måtte være skærmen. Den er altså også fra den 15.07.2002 og er tændt hele dagen, så det er helt ok at den ikke kan mere.

Nu skal jeg så finde ud af hvilken skærm det skal være. Jeg skal også snart have nyt tv, når alt dette med udsendelserene laves om, så jeg ved ikke om den skærm som står i mit andet rum inkl. kabinet m.m. behøver at være til tv også? Jeg kunne også godt tænke mig en bærbar i fremtiden, så der skal også være mulighed for at tilslutte denne til den store skærm.

Hvad råd vil I give mig ang. skærm med hensyn til fremtiden samt mine behov?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. december 2008 - 19:36 #5
Hvad råd vil I give mig ang. skærm med hensyn til fremtiden samt mine behov?

Vi ved intet om dine behov...
Avatar billede tinem Novice
04. juni 2011 - 11:07 #6
Skriv et svar så jeg kan give point.
Avatar billede tinem Novice
04. juni 2011 - 11:08 #7
Skriv et svar så jeg kan give point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juni 2011 - 19:13 #8
Det var da vist en fejl?
Bede om svar, men acceptere eget svar?
Avatar billede tinem Novice
05. juni 2011 - 07:31 #9
Hvis du ved hvordan man gør så vil jeg meget gerne give dig disse 200 point

Har ikke brugt Eksperten ret meget i de senere år og er lidt usikker på en del, men blev skældt ud fordi jeg havde point ude som jeg ikke havde givet her da jeg spurgte om hjælp til et nyt spørgsmål forleden dag og fik travlt med at lukke disse tråde.

poko1 skrev:
(13.880 point. Point ude: 1.200)
Forventer du virkelig hjælp???

Jeg er ikke ude på at genere nogen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2011 - 14:22 #10
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5-3

Er helt med på at du blot gør som du får fortalt.
Nogen gange kan vi garvede brugere dog godt lige tage os lidt mere tid og skrive præcis hvordan.
Avatar billede pstidsen Novice
07. juni 2011 - 17:01 #11