Avatar billede niklasnina Nybegynder
09. december 2008 - 10:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

har lovlig nøgle.

Mim datter har på sin computer installeret en lovlig XP HOME EDITION
som hur haft et par år,hun vil nu gerne formatere computeren men har ikke en XP cd.Hun kan godt læse nøglen som er på en mærkat som er klistret fast på computeren.Kan man løse det problem på en eller anden måde.der er ikke på computeren nogen recovery installeret.
Avatar billede casoe84dk Nybegynder
09. december 2008 - 11:28 #1
hvad mærke er computeren?
Avatar billede Jensen DK Novice
09. december 2008 - 13:16 #2
Hvis i kan låne en installations skive et sted, med samme vertion XP på som der er på jeres komputer, så kan den bruges.
Avatar billede niklasnina Nybegynder
09. december 2008 - 14:13 #3
Hvis hun bruger min XP som er den samme version,kan hun så bare indtaste den nøgle som som står på hendes computer,er det sådan det skal forstås.
Avatar billede mireigi Novice
09. december 2008 - 14:17 #4
Ja, det er præcis det silbidor mener :)
Avatar billede niklasnina Nybegynder
09. december 2008 - 15:40 #5
Så vil vi afprøve det,og vende tilbage med point,foreløbelig tak.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. december 2008 - 18:24 #6
Håber at det lykkes.
Avatar billede niklasnina Nybegynder
14. december 2008 - 15:38 #7
Undskyld jeg har væter så længe om at svare,det virker.Lægger du et svar  silbidor
så du kan få dine point. m.v.h. Niklasnina.
Avatar billede Jensen DK Novice
15. december 2008 - 07:13 #8
Ok glæder mig at det virker.