Avatar billede raslortmus Nybegynder
08. december 2008 - 15:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Blu-ray til mit grafikkort?

Hej.

Er der nogen der kan svare mig på om mit grafikkort kan trække en Blu-Ray afspiller? Kortet er et Radeon 9600

http://ati.amd.com/products/radeon9600/radeon9600pro/specs.html
Avatar billede raslortmus Nybegynder
08. december 2008 - 15:45 #1
Og kan mit bundkort også?

Det er et Asrock K7VT4A.
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. december 2008 - 16:49 #2
Det skulle der ikke være noget i vejen for at det kan.
Avatar billede raslortmus Nybegynder
08. december 2008 - 17:02 #3
Vil det sige at der er den der dekoder på grafikkortet til afspilning at Blu-Ray og at bundkortet kan trække SATA?
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. december 2008 - 17:07 #4
Bundkortet !

K7 er jo en gammel sag, og den understøtter ikke SATA diske eller drev, hvis det er det du mener.
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. december 2008 - 17:18 #5
Hvis du skal bruge det til at afspille Blue-Ray skiver til et fladskærms TV, så dur din opsætning ikke, da du ikke får lyden med over til TV.
Avatar billede raslortmus Nybegynder
08. december 2008 - 22:04 #6
OK. Tak for hjælpen. Smider du lige et svar? Der sidder godt nok SATA "stik" inde på bundkortet, men der sidder et klistermærke hvor der står IMPORTANT hen over. Betyder det at det er forberedt til SATA, men ikke er der helt endnu?
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. december 2008 - 23:10 #7
Som jeg kunne sse ud af manualen, så understøtter bundkortet kom den gamle ATA133