Avatar billede mixi Nybegynder
06. december 2008 - 14:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløs media fra pc til tv.

Hej eksperter.

Jeg vil godt have min bærbar væk fra stuen. Men hvordan får jeg så overført film og musik til stuens tv og mine højtalere. Ved ikke helt hvad jeg skal bruge af sådanne trådløse media stationer eller hvad de hedder :o)

Michael..
Avatar billede mixi Nybegynder
06. december 2008 - 14:59 #2
Det helt okey med dimsen i stuen..Jeg tjekker det lige ud ..tak
Avatar billede mixi Nybegynder
06. december 2008 - 15:06 #3
Jamen så har jeg et godt overblik om hvad det er jeg skal bruge..Smid et svar og tak for hjælpen...
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. december 2008 - 15:16 #4
Ping :-)
Avatar billede Sp3ctrum26 Nybegynder
04. marts 2012 - 18:01 #5
Hej allesammen..

jeg har sådan set det samme problem som Mixi, men jeg vil bare gerne have så jeg kan vise en film på fjernsynet trådløst og stadig kunne bruge min bærbare pc til noget andet i mellemtiden.. jeg ved det findes, men aner ikk hvad det hedder.. nogen her der ved det?