Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 01:09 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

Midlertidig stop for mails i ferien

Kunne man ikke lave, så man kunne undgå at få mails fra eksperten, når man er på ferie.
Ellers tager det jo to dage at hente post efter en uge, og de fleste er jo helt vildt forældet.

MVH
Christoffer
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 01:13 #1
Der burde være en checkbox under ens indstillinger der hed \"Modtag emails fra de ting du abonnere på\". Sådan at man ikke behøvede at slå ALT fra og bagefter skulle ind og slå det til manuelt igen.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 01:17 #2
Nemlig
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 01:20 #3
Jeg ville sætte stor pris på sådan en funktion da jeg om 2 mdr. skal i militæret og aftjene min værnepligt... i 9 mdr. :-(
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juni 2001 - 01:24 #4
for at fortsætte forslaget yderligere ( jeg er meget uerfaren på dette område). kunne man evt. få exp. til at sende 1 mail - og slette de mails der var kommet i forvejen.

evt. kunne man få en form for login page når man havde logget ind, der sagde hvilke sp. der var nye indlæg i ?.

MVH.
Dino.
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:25 #5
hvad skal du ind som ?
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:25 #6
ellers en rigtig god ide :)
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 01:26 #7
Kommentar fra evil_chief  \\
29/06 2001 01:25:22      /

Håver ikke du mener militæret er en god ide :o)

tdaugaard > Hmm, kunne de ikke kassere dig på et eller andet?
Dårlig ryg, høfeber...  Det satser jeg da på :o)
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 01:27 #8
jelzin101 > Tvivler, så kunne alle og en hver jo sletten mails hos dig
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:27 #9
til jelzin101 :

1, tænk lige over hvad du siger..

2, god ide :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 01:27 #10
evil_chief:> Telegrafregimentet; Haderslev kaserne :-( *sååååk* jeg VIL bare ikke ..
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:28 #11
nejnej, din ide :o)

tag cf som brandmand?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 01:28 #12
food4u.dk:> desværre ikke :-( jeg blev erklæret fuldt egnet til sessionen :-(
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:29 #13
forståetligt :o)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:29 #14
:/
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 01:29 #15
tdaugaard > bittert, føler med dig ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 01:29 #16
evil_chief:> jeg mener .. jeg vil ikke i militæret .. jeg vil ikke være brandmand .. jeg vil ikke noget af det den \"#¤%&/(&%¤# regering vi har siger jeg skal :-( Jeg HADER det .. det står i vejen for mit liv :-(
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2001 - 01:30 #17
tdaugaard du kan da ikke unvære hende frk. pc så længe ;o) , du må have gang i den bærbare!
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 01:30 #18
Værnepligt er hjernedød, spild af penge.

Hvorfor ikke afskaffe det, og give nogle eliteenheder nogle flere penge?
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:30 #19
håber det er væk om 3-4 år når jeg skal :/

okay, i get the point, jeg gider heller ik , er spild af tid efter min mening..
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:31 #20
f4u.dk -> nettop , nogle bedre enheder og udstyr isteden for en hel masse uskyldige mænd der skal ind og tvangsarbejde :/
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 01:32 #21
hvad for man ud af det?

ud over en utrolig stor lyst til at smadre sin sergent en på hovedet :O)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:32 #22
et andet forslag, en chat på eksperten?, irc kanal/server eller noget ?
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 01:33 #23
jeps, det kunne være en god ide
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:35 #24
yeps..
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 01:39 #25
Hmm, hvad sker der:
Når jeg får en mail fra eksperten og klikker på linket, skal jeg selv reloade, hvorfor det? Det har jeg aldrig skullet før.
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:43 #26
hmn.. reloader IE/NS ik selv?
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 01:44 #27
nope
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:44 #28
eller hvad er det du siger? ( jeg er træt og har ik noget cola...så jeg fatter ik så meget lige nu...)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:45 #29
ah..okay..hmn.. luk alle vinduer og prøv så igen..
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 01:45 #30
samme her

altså når jeg sidder og kigger på dette spm, så kommer der en mail i outlook, jeg besøger linket, som er her til, men den viser bare det samme, uden at reloade
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:48 #31
hmn..skod..
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 01:50 #32
hmm, nu gjorder den det rigtigt :)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 01:56 #33
baah ms, godt man lige har bestilt sig noget linux :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. juni 2001 - 01:58 #34
tdaugaard/evil_chief >> 100% Enig, kan I huske hvad der skete sidste gang tyskerne kom? Vi overgav os med det samme, hvad var det nu som regeringen havde indkaldt alle de værenepligtige til...?
Vi ville have fået det samme resultat hvis vi aldrig havde haft én enkelt soldat i landet, det ville også være billigere.
(Dog er jeg forholdsvis glad for at Danmark overgav sig så vi slap for blodudgyldeser)

Så hellere en flok elite soldater med udstyret i orden - de kunne da gøre lidt nytte i diverse udenlandske kriszoner, som vi jo en gang i mellem skal hjælpe. 90%(gæt) af de soldater vi har i Danmark kommer sikkert aldrig til at forlade landet, eller i noget form for rigtig kamp, dem der har lyst skal selvfølgelig have lov, men hvis man som Thomas forsøger at lære lidt ASP (*G*) og derefter gerne vil prøve kræfter med erhvervslivet.... så lad ham da det.
Jeg har faktisk lige fundet ud af hvad problemet er. Efter i månedsvis at have fået tudet ørene fulde af hvordan Danmark bliver nød til at importere arbejdskraft fra ulandet, har jeg regnet ud hvad der går galt... for i stedet for at lade dem der vil og kan, få de gode it-stillinger, sender vi dem til at grave skyttegrave, logisk ik\'? Jeg er sikker på at det ikke er det folk som Thomas har set frem til når de aften efter aften har siddet og tilegnet sig ny viden.

(Håber ikke det blev for uoverskueligt, klokken er trosalt lidt over 02:00... hmmm, godnat).

food4u.dk >> Undskyld at jeg nu deltager i denne diskution der ligger langt væk fra det som var meningen med spørgsmålet, men det var et interessant emne som jeg ikke lige kunne holde mig fra.
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 02:01 #35
tommyf : god point :o)

hvad synes du om en ide med chat / irc kanal/server ? :)
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 02:04 #36
tommyf > helt i orden, jeg deler din mening, og er også HELT VILDT TRÆT af det lort med værnepligt :o)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juni 2001 - 02:14 #37
tdaugaard>> så kan vi ta\' i byen i haderslev og drikke nogen pilsner sammen... :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juni 2001 - 02:16 #38
(og jeg véd godt at mit forslag nr. 1 var lidt vildt ( men det kunne være fedt hvis én mail om et emne kunne enten overskriver eller tilføje til en tidligere ( jeg har slette ca. 250+ mails idag))).
// hamself
Avatar billede evil_chief Nybegynder
29. juni 2001 - 02:19 #39
okay :)
Avatar billede netsrac Praktikant
29. juni 2001 - 10:32 #40
tdaugaard >> Skal du til Haderslev *G* Der bor mine forældre jo, så kan jeg da lige komme forbi i bilen når i skal gå march.
Avatar billede prodic Mester
29. juni 2001 - 12:18 #41
jelzin101->Du kan ændre dine indstilliger, så der kun kommer en mail fra et spørgsmål, og den mail kommer kun 1 gang og kun når der er nyt svar/indlæg i spørgsmålet.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
10. juli 2001 - 22:31 #42
tror lige lukke