Avatar billede jens_lynild Nybegynder
04. december 2008 - 10:50 Der er 1 kommentar

Tekster i Graf objekt

Hej

Jeg har oprettet et graf objekt som kører på en tabel, hvor der ligger nogle russiske tekster i samt nogle svarfordelinger. Når jeg åbner tabellen ser alle teksterne fine ud og man kan læse hvad der står, hvis man kan russisk. Men når jeg så bruger tablen i mit graf objektet i en rapport så bliver alle tegn lavet om til spørgsmålstegn. Det er som om det kun sker når teksterne bliver brugt i graf objektet, for jeg kan godt få vist teksterne korrekt, hvis jeg bruger et tekstobjekt direkte i rapporten.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af, hvorfor det sker?
Avatar billede jens_lynild Nybegynder
04. december 2008 - 10:51 #1
Jeg skal lige tilføje at jeg har forsøgt mig både i Access 2007 og 2003 og det er samme resultat, teksterne bliver ikke vist korrekt i graf objektet.