Avatar billede lassegj Nybegynder
03. december 2008 - 01:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"explorer.exe har fundet en fejl og afsluttes"

Hej

Jeg får konstant denne fejlmelding, hvorefter samtlige mappe-vinduer lukker ned. Det er altid når jeg er i mapper med billeder som er på visning som store ikoner. Det er ret belastende, da jeg ikke kan få ordnet mine billeder.

Når meddelelsen kommer op, kan man trykke for at se dataene i fejlrapporten. De er som følger:
AppName: explorer.exe    AppVer: 6.0.2900.5512    ModName: libmplayer.dll
ModVer: 0.0.0.0    Offset: 000174f7.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at undgå dette? Er det noget opdatering af Windows? Jeg har XP og nyeste service pack.

På forhånd tak.
Avatar billede Jensen DK Novice
03. december 2008 - 06:33 #1
Hent dette fix.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Repair permissions
Repair/reintstall IE
Avatar billede realbeekay Nybegynder
03. december 2008 - 08:30 #2
Hvis du har FFDShow installeret så prøv at fjerne det.
Det er en video-codec og er muligvis en del af en codec-pakke.
Avatar billede lassegj Nybegynder
03. december 2008 - 18:49 #3
Det ser ud til at det har hjulpet ved at afinstallere FFDShow - tak! Giver det lige en dags tid og hvis det stadig har hjulpet får du dine point.
Avatar billede realbeekay Nybegynder
04. december 2008 - 08:18 #4
OK..vi håber :)