Avatar billede adagio Nybegynder
28. juni 2001 - 23:26 Der er 69 kommentarer og
1 løsning

Nicknames

Hvorfor skrives nicknames kun med små bogstaver? Mit navn skal være ADG og ikke adg, det virker så...kikset
Avatar billede ado.dk Nybegynder
28. juni 2001 - 23:27 #1
Der er vist ikke noget at gøre ved det.
Avatar billede zhark Nybegynder
28. juni 2001 - 23:27 #2
ja!
Avatar billede adagio Nybegynder
28. juni 2001 - 23:28 #3
nu kender jeg ikke selv til programmering af websider, men vil det være så svært at sætte den til at også acceptere CAPITAL bogstaver?
Avatar billede ado.dk Nybegynder
28. juni 2001 - 23:30 #4
Nej det kan da lade sig gøre , men det er nok noget du skal snakke med dem bag eksperten.dk
Avatar billede adagio Nybegynder
28. juni 2001 - 23:32 #5
Lytter dem bag experten ikke inde i denne kategori (forslag)?
Avatar billede moroax Nybegynder
28. juni 2001 - 23:32 #6
Det vil jeg nok også sige,
jeg er MoRoax og ikke moroax

der ER sq forskæl.....

* MoRoax...

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 01:15 #7
Jeg tror det er for at stille alle ens. Personligt er jeg meget glad for at alle nicknames er holdt i kun små bogstaver.

Hvad ville i side til hvis der var en der kaldte sig www.KNUDSSIDE.DK ? Det ville være alt for messy at se på.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 01:16 #8
og jeg kan ikke se hvordan der er forskel på MoRoax og moroax ...
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 03:21 #9
Vis det er en der kaldte sig CAPITAL LETTERS ville det da være i orden, vis det er for at få opmærksomhed kan andre da også bare vælge at bruge det, og det er altså stor forskel på om der kun bliver brugt små bogstaver!!!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juni 2001 - 03:28 #10
ArThUr_DeNt og arthur_dent > forskellen er rimeligt tydelig synes jeg...
Avatar billede 7th Praktikant
29. juni 2001 - 03:30 #11
Godt jeg ikke har det problem hehe ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 03:33 #12
adg:> ja forskellen er at KUN STORE BOGSTAVER KAN VÆRE IRRITERENDE AT SE PÅ og nu Eksperten endnu engang et seriøst sted. (for det meste ..)

jelzin101:> ja, forskellen er som jeg lige skrev til adg. Og det bliver forvirrende.
Avatar billede moroax Nybegynder
29. juni 2001 - 12:00 #13
>> tdaugaard >>

det er et spørgsmål om personlighed ;-)
Som f.eks. ens Tag i C.S. !!..

* MoRoax...

Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 12:38 #14
Ja, den er ligesom ens personlighed den skal vise og her viser den en negativ personlighed
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 12:41 #15
tdaugaard >> I beskeder kan det være (og er i de fleste tilfælde) irriterende vis det hele er skrevet med capital letters, men texten er ikke ens personlighed, ens nickname er!!!
Avatar billede proaccess Nybegynder
29. juni 2001 - 12:44 #16
Hvorfor RÅBE ???
Avatar billede nomiz Nybegynder
29. juni 2001 - 12:44 #17
Det ville også være irreterende, for så ville alle begynde at bruge 733T |-|4X0R sprog..
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 12:53 #18
Jeg ved ikke hvorfor folk vil råbe...og et navn kan ikke råbes, men her kan man så lave noget andet, at når man registrere sig kan hvor man skriver med store bogstaver skal man også give en forklaring om hvorfor navnet skal skrives på den måde, så kan adminerne vælge om dette nick navn skal accepteres, dermed vil et nicknacn som WWW:KNUDSSIDE.DK ikke blive godkendt
Avatar billede ado.dk Nybegynder
29. juni 2001 - 14:05 #19
.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2001 - 14:07 #20
Jeg savner nu også at se mit NanoQ - nanoq ER altså ikke det samme ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 16:09 #21
adg:> og så ville du have at admins skulle sidde og acceptere samtlige nicknames med store bogstaver ?
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 16:24 #22
Jeg mener ikke ligefrem at de skal acceptere alle nicknames, for så ville de jo ikke være nogen point i det :)

Men det kunne gøres en lille smule mere automatisk ved at: Når der bliver oprettet en ny bruger \"kigger\" siden om over X % (f.eks. 60%) af bogstaverne er med capital, er dette tilfældet skal nicken først accepteres af admin før nicken kan tages i brug. Her kunne det f.eks være at brugeren godt kan bruge nicken de første 24 timer, er den ikke accepteret inden da bliver den gjort ugyldig

End anden mulighed (meget lettere for admin) er, hver gang der oprettes en ny bruger bliver der lavet en afstemning blandt andre >Experten< brugere. En time efter brugeren er oprettet bliver det afgjort om nicken er ok, vis over 50% er imod bliver nicken automatisk slettet og der bliver sendt en mail til opretteren

Hvad mener i andre om dette, jeg selv står inde for det sidste forslag, både fordi at det letter adminens arbejde og giver andre brugere frivilligt deltagelse i disse ting
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2001 - 16:30 #23
Narjda... så ville jeg jo aldrig kunne oprette en reservebruger med nicket naZIpErKERpædoKøbenNERsvin...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2001 - 16:30 #24
(jaja... ignorer mig) ;)
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 16:34 #25
:)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 16:34 #26
adg:> jeg synes slet ikke om foreslaget om at tillade store bogstaver i nicknames.
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 16:40 #27
Men der er altså andre som synes der er kikset at stave nicknavnene med små bogstaver
Avatar billede parazite Nybegynder
29. juni 2001 - 17:16 #28
Yes, og der er også folk, der foretrækker at blive bedømt ud fra deres viden fremfor hvad de har valgt at kalde sig. Drop dog hele denne syge diskussion om nicks! Reglen om kun små bogstaver er ens for alle, så der er nok ikke nogen der begynder at drille dig med dit \"grimme nick\". Mht. om du selv synes det ser grimt ud: Tør øjnene og spis en kiks!
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 17:30 #29
Tør da dine ejne kiks og spis dine ejne øjne

Som sagt er nicken ens personlighed og altså ikke noget nogen skulle tage væk fra en, bare fordi i selv plejer at kalde jer med små bogstaver er da jeres problem, jeg er ADG og ikke adg, da adg er en anden person som jeg ikke kender til
Avatar billede nomiz Nybegynder
29. juni 2001 - 17:36 #30
JeG ZyNz aT D R rArT aT mAn IkKe KaN BrUgE STORE oG små BoGsTaVeR!

Ellers ville folk skrive deres navne på samme måde som ovenstående tekst.. Træls.
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 17:41 #31
nomiz >> Det er derfor der f.eks kunne være en afstemning på det, vis folk skriver deres navne som du skrev kan folk jo bare stemme imod
Avatar billede parazite Nybegynder
29. juni 2001 - 17:45 #32
Afstemning!? Vi skal udveksle viden, ikke stemme om ligegyldige ting!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
29. juni 2001 - 17:49 #33
adg>> det er da noget lort at fyre af.. lev med det...big deal..din personlighed bah...er det fordi du vil føle dig større?...altså..ens for alle..kender sq ingen der ikke godt qnne tænke sig et CAPITAL bogstav til at starte med, men de brokker sig sq ikke over det.....men hvis de irretere dig så megetså skriv endelig en mail til admin...tror sq ikke de skifter mening......

/MN
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 17:56 #34
Det er da jer som fyrer noget **** af, jeg giver en ide om hvordan siden kan laves bedre hvor i siger at det er ligegyldigt, det er måske ligegyldigt for nogen, men vis det er så ligegyldigt hvorfor så kæmpe imod at det kunne blive lavet? Serlvfølgelig, det er op til adminerne at lave det, så må de om det skal laves eller ej, jeg giver bare et forslag, og med mindre i har rimeligt meget imod det, uden at det kan ændres på nogen måde, så er det da ingen grund til at råbe op om at det er ligegyldigt!!!

Det som nogen folk havde imod var muligt at ændre, så det ville derfor ikke have nogen minus side for dem der er ligeglade om det bliver sådan eller ikke
Avatar billede parazite Nybegynder
29. juni 2001 - 18:02 #35
Laves bedre? Hvordan bliver eksperten bedre ved at du kan skrive ADG fremfor adg?
Hvorfor kæmpe imod? På nuværende tidspunkt har jeg ca. 100+ ideer, som jeg hellere ville have admins brugte tid på end muligheden for store bogstaver i brugernavne. Derudover, så gider jeg ikke se på navne som MeGAOndMoTheRFUCkeR.DK, og jeg gider heller ikke stemme hver gang en bruger opretter sig. 3 gode grunde til at kæmpe imod!
Jeg har rimelig meget imod det, derfor råber jeg op.

Tør øjnene og spis en kiks - endnu engang!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
29. juni 2001 - 18:06 #36
parazite>> 100% enig...stemme om det?...bliver sq til mange afstemniger.....nej nej adg...ville da være håbløst.......

/MN
Avatar billede moroax Nybegynder
29. juni 2001 - 18:07 #37
Hvis nu folk vil hedde:

[JeG Er DeN StOrE KoNgE] - Så lad dem dog for helv... dog kalde sig det,
det er sq da EN STOR gang fis at sidde og lukke ud,

I brokker jer sq da heller ikke over dem som har deres navn på deres nummerplade i stedet for HW 23 445 vel ??..
og det er sq da det samme som her -=[ PERSONLIGHED ]=-

Men det er jo ikke sikkert at i tabere overhoved HAR sådan en, siden i KUN kan finde ud af små bogstaver

- I øvrigt syntes jeg også at folk skulle have lov til at bruge FARVER på deres nickname,

+ tegn som eks.: #/|\\[]=-_,.;:^*

Hvad i h...... ville der være galt i det ???...

Prøv at gå ind på nettet og start Quake 3 op, og SE hvordan folk skriver deres navne der,

det giver sq da folk personlighed at man kan få lov til at vise HVEM/HVAD man er

og det samme i C.S. - Prøv at se på folk\'s \"TAG\" ,
lad dog folk udtrykke sig på bare dette lille område....

Hmmm...
Nu vi ER i gang syntes i sikkert også at dette her skulle fjernes ikke ???...
(Tryk på mit navn og se min mini-site...)

I ER SQ SÅ PISSE STIVNAKKET SÅ MAN SKULLE TRO I VAR OFFENTLIGT ANSAT !!!....

- undskyld jeg råber, men den der \"Sådan har det altid været her og det skal det blive ved med\"- Holdning, får jer sq til at lyde som om i er 68 år gamle og har siddet på den samme fabrik siden i kom i lære som 12 årig....

WAKE UP - vi er i det 21\' år hundrede....

* MoRoax...

P.S. så ville man oxo være fri for at skulle \"skrive under\" på sine svar/spørgsmål/kommentar
(* MoRoax...)

Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 18:10 #38
Det ser ud som i vist har misset noget her...en afstemning er selvfølgelig frivillig, dvs i ikke vil være med til det, fint nok, og der vil nok ikke dukke sådanne navne op som i råber op om, og det ville nok ikke ligefrem tage alverdens tid at lave!!!
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 18:13 #39
rigtigt MoRax
Avatar billede parazite Nybegynder
29. juni 2001 - 18:18 #40
moroax (med SMÅT hele vejen igennem!) : Når du spiller CS eller Q3, hvor mange spm. angående DNS-opsætning på en Win2k-server med Apache får du så? Og hvor mange spørger dig hvordan man fjerner en registreret session-variabel i PHP?
Lad mig gætte: NADA! Det er DER forskellen ligger! Eksperten.dk er et videnforum, ikke en legeplads! Jo, sjov skal man da have, men seriøsiteten skal holdes. Navne som BESØG-WWW.JEGERSEJ.DK skriger på opmærksomhed, og jeg gider ærlig talt ikke se på det.
Nu ved jeg ikke hvor meget du selv programmerer, men de fleste af de tegn gamere bruger i CS/Q3 får en database til at reagere forholdsvis sjovt, og samtidig gør det links til minisites dobbelt så svære, da man liiiiige skal tage hensyn til, at \"ham der da vist har et ¢ i sit navn\".
Personlighed? Jeg tror du trænger til at komme væk fra skærmen, hvis du ser personlighed i dit brugernavn.
Farve i nicks? EN god grund? Jeg tror du savner opmærksomhed...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 18:23 #41
moroax:> Eksperten er ikke Q3, CS eller noget i den retning og der er absolut ingen grund til at makere sig mere end andre. Eksperten er et seriøst forum og ikke en tagwall. Det er helt i orden at i \"tagger\" i Q3, CS und so, det rager mig en høstblomst men at i vil bruge jeres rådne tags her det er jeg kraftigt i mod!

Men anyway, så er der jo nok en grund til at admins har valgt ikke at tillade store bogstaver i nicknames så de laver det nok ikke om alligevel bare fordi der er et par stykker der absolut synes at deres nicks SKAL skrives md stort.
Avatar billede moroax Nybegynder
29. juni 2001 - 18:24 #42
Hehehehe....

- Lad \"de små\" tænke lidt over den,
og hvis de ikke kan Tåle Store bOgstaVer,kan de jo bare fjerne fluebenet i \"Send en E-mail til mig, når der er nyt i dette spørgsmål\" nede under...

Og nu hvor vi snakker om nummerplader,
SVINER i også de satans bøller til,
som er SÅ frække at køre rundt i biler med BREDE dæk på stor fælge, sænket undervogn, spoiler og soltag ???...

det gør i jo nok, men i gør sq da ikke ALT for at forbyde det,
og i går sq da SLET ikke hen til dem og fortæller dem hvor RÅDNE de er og at verden faktisk er et seriøst sted hvor folk ikke gider glo på den slags vel ???...

Næææ...
INDRØM at i faktisk syntes der er er eller andet sejt ved den om det KUN er de brede dæk eler om det er det HELE må i selv om,

Såååå....
og SÅ er eksperten.dk vist heller ikke mere seriøs end at der kan være plads til lidt sjov...

- Hvis i mener at det er et SÅ seriøst sted så kig her:
http://www.eksperten.dk/spm/40943

HOLD DA KÆFT NOGLE SERIØSE MENNESKER HVA\' ??..

NIckNamEz i store&SMÅ, med EllEr uDen FaRVe + div tEgn...

* MoRoax...

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 18:24 #43
Og er helt enig med parazite! Farver på nicks !? Maaan you must be trippin\'!
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 18:26 #44
hey PARA bare fordi dette er viden forsamlingsplads må man da godt følge med tiden, som MoRax sagde, så lever vi i det 21 århundrede og så lever vi i et forholdsvis frit land (er der nogen der siger)
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 18:27 #45
ok, farve på nicks er måske lidt langt ude, jeg har endnu ikke mødt nogen som direkt skal have en bestemt farve på nicken for at den er rigtig
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 18:29 #46
adg:> frit land my ass ... hvis Danmark er et frit land vil jeg nødig se et undertrykt dikteret land ;-(
Avatar billede moroax Nybegynder
29. juni 2001 - 18:32 #47
Desuden ville det også være nemmere at huske folk man havde været i kontakt med før.

og denne her:
\"ham der da vist har et ¢ i sit navn\".
admin KUNNE jo bestemme HVILKE tegn som var gyldige...

Hmmm...
DET er sikkert svært hva\' ?!!..

Og denne her:
Eksperten er et seriøst forum og ikke en tagwall
Gu er det da røv seriøst... - Jo måske 60-70% seriøst men så heller ikke mere...
og en tagwall ?..  du ER sq dummere end jeg regnede med...

der er jo ikke en kæft som siger at ALT hvad der bliver skrevet ind som svar eller lign. skal være med farver og billeder,
der er jo faktisk KUN tale om et skide navn...

Stivnakket.....................

* MoRoax...

Avatar billede moroax Nybegynder
29. juni 2001 - 18:35 #48
Frit land ???...

Æhhh.... ADG - Hvor bor du henne i øjeblikket ???..
Du sidder dq 100% IKKE i danmark og fyrer DEN slags pis af vel ???...

* MoRoax...

Avatar billede parazite Nybegynder
29. juni 2001 - 18:35 #49
Nemmere at huske? Hmmm...
-ole-
_ole_
|ole|
+ole+
Gad vide hvem af dem jeg snakkede med.

De BESTEMMER jo netop hvilke tegn der er gyldige - ingen! Simple as that.

60 - 70%? Vi snakker nærmere 90 - 95%.

Og alt BLIVER jo netop med farver og billeder, eftersom vores nick figurerer ved alt vi har postet herinde. Og som du selv siger: Der er jo faktisk KUN tale om et skide navn...
Avatar billede moroax Nybegynder
29. juni 2001 - 18:36 #50
Frit land

Hehehehehe.....
Man skulle næsten oprette en ny med titlen \"Frit land\" ?!!..

* MoRoax...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
29. juni 2001 - 18:38 #51
mOrAx..du er nok den mest latterlige person jeg nogensinde har \"mødt\" du påstår sikkert at vi allesammen er en omgang idioter der tror vi er mestere af dette univers..kig lidt på dig selv....

hvad har vi/jeg imod bredde dæk?..osv...og hvis jeg endelig havde noget imod det..så qlle jeg sq nok fortælle dem det...måske på en sofistikeret måde og ikke gå hen og fyre lort i hovedet på dem ´som du lige har gjort på os...

Alt i alt..så mener jeg at det ville overfylde eksperten med useriøsitet..måske til et vist punkt men stadig for meget..og med hensyn til det spm så bviser det jo at vi ikke er stivnakker der tror vi er bedre end alle andre...vi holder det bare for os selv..for hvis man ikke vil deltage i spm\'et så lad vær...det er jo ikke ligsom at man kan \"løbe\" fra latterlig nicks.....

/MN
Avatar billede moroax Nybegynder
29. juni 2001 - 18:40 #52
Som sagt, Så gjort...
http://www.eksperten.dk/spm/85711
mon ikke den kan få samme status som \"Fyr lort af\" kan ??..

* MoRoax...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 18:41 #53
moroax:> Jeg er sådan set ligeglad med hvor dum du synes jeg er, bare din udtale her i spørgsmålet er på et så lavt og useriøst niveau at jeg ikke vil sænke mig selv derned for at svare dig.

Eksperten er ret så seriøs. Mere end de 60-70% du snakker om. Jeg vil nærmere sige en 80-90% måske endda 95% set ud fra samtlige spørgsmål der er oprettet her.

Ja, der er kun tale om et \"skide\" navn, men hvis vi begynder at have navne som dem i bruger i CS som f.eks.

[clan]_fuckedupidiot eller paranteser og jeg skal komme efter dig, så bliver det ret så besværligt at adressere folk. Eksperten er et forum for hurtigt og god hjælp, men hvis jeg skal sidde og bruge 10 sekunder hver gang på at tyde hvilke tegn en bruger har skrevet i sit brugernavn for at adresserer denne så gider jeg sku ikke svare alligevel. Og sådan er der med garanti mange der har et!
Avatar billede moroax Nybegynder
29. juni 2001 - 18:47 #54
>> NeMo >>

Det er sq ikke for at svine nogle som helst til,

Men hvad er et nicknavn i forhold til de noglegange latterlige spørgsmål som dukker op på eksperten,
hvad med at få dem fjernet først,
som f.eks. \"Hvilken tandlæge er bedst\"
WOW hvor seriøst hva\' ??...
- Ja den findes faktisk:
http://www.eksperten.dk/spm/85444

Ja NU snakker vi VIRKELIG i koder hva\' ??..
- eller hvad med \"fyr lort af\"

Måske hvis folk fik log til at \"vise sig\" via deres nick, de måske kunne holde bare en lille smule igen med deres latterlige indslag...
- Incl. dette her.....

* MoRoax...

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juni 2001 - 18:50 #55
Jeg har da oprettet spørgsmål om hvordan man laver Spaghetti med kødsovs, hvordan man bedst muligt ansøger om at være militær nægter osv ... det er der da intet useriøst i !?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
29. juni 2001 - 18:52 #56
morax>>hvad er useriøst ved det pm?...bare fordi det ikke handler om IT...det er jo under fri debat..kan ikke se noget useriøst ved det..bare en der vil ha hjælp.......

/MN
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 18:53 #57
og angående \"frit land\" har jeg lige givet en lille forklaring på hvorfor jeg sagde det i MoRax\'s spørgsmål :)
Avatar billede parazite Nybegynder
29. juni 2001 - 21:50 #58
moroax : Du mener altså, at hvis stampeair hvad fået lov til at kalde sig selv StampeAir, eller StamPeair, så ville han ikke have stillet spørgsmålet? Yes - jeg kan godt følge dig... *hoste* *Undertrykker en grinen*
Avatar billede moroax Nybegynder
29. juni 2001 - 22:44 #59
Noget i den stil...

*GG*

* MoRoax...

Avatar billede parazite Nybegynder
29. juni 2001 - 22:47 #60
Helt ærligt, kan I ikke se hvor langt ude I er? Et nick er et nick, og bruges kun så man kan se om ole1 eller ole2 svarede på spørgsmålet. I hvert fald på eksperten.
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 22:48 #61
Helt ærligt, kan du ikke se at det faktisk GØR en forskel om man hedder Ole eller ole???
Avatar billede master_nemo Nybegynder
29. juni 2001 - 22:49 #62
adg>> det her er min sidste komentar..nej det gør IKKE en forskel..det udtales på SAMME måde...

/MN
Avatar billede parazite Nybegynder
29. juni 2001 - 22:52 #63
Nej!
Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 22:55 #64
Hmmmm...vis det ikke gør nogen forskel om det er store eller små bogstaver, hvorfor skriver du så selv med en forskel (Henvisning til IKKE og SAMME), dvs. at det faktisk gør en forskel :)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
29. juni 2001 - 23:01 #65
jeg opgir\'...send du bare en mail til admin... :o)...jeg gir dig ret...men ikke i nicks...håbløs diskution :o)

/MN
Avatar billede parazite Nybegynder
29. juni 2001 - 23:05 #66
*suk* Jeg giver op...
Avatar billede moroax Nybegynder
29. juni 2001 - 23:19 #67
Hmm...
der er vist ikke mere at komme efter her.

- Sidste mand lukker og slukker...

* MoRoax...

Avatar billede adagio Nybegynder
29. juni 2001 - 23:20 #68
Hmmm...troede det var din sidste kommentar nemo :) Men med mindre der kommer nogen andre ind i \"kampen\" eller noget nyt dukker op, så bliver dette også min sidste kommentar
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2001 - 23:26 #69
Snakken om hvor grænserne går mht. seriøsitet er blevet drøftet meget tit. Denne debat minder på mange områder om de diskutioner der har været om hvorvidt Eksperten f.eks. skulle have en spil-kategori. Det er jo på et eller også IT.

Men nej... Eksperten er et forum for udveksling af seriøs IT viden. Derfor har en sådan kategori ikke noget at gøre her. Personligt mener jeg endda at \"Fri debat\" ofte bliver brugt forkert.

Jeg er overbevist om at hvis først der lempes, vil Eksperten i endnu højere grad blive oversvømmet af useriøsitet. Det er der ingen grund til. Derfor er det i alles bedste interesse at bibeholde den som den er.

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2001 - 23:27 #70
Det er jo på et eller også IT... jeg mener vist \"Det er jo på et eller andet niveau\" ;)