Avatar billede mksamegro Nybegynder
02. december 2008 - 15:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Billedet forsvandt

Xp bad om en opdatering til grafkkortet et Nvedia Geforce 6500 og lige siden har jeg ikke kunne få et billede frem.

PC´en er en HP Pavillion uden on-board grafikkort så jeg kan ikke bare plugge skærmen i et andet stik.

Er der nogen der har en god ide til løsning?

Mvh
MIK
02. december 2008 - 20:59 #1
... overhovedet slet ikke noget som helst ? Direkte fra PowerOn ?

Eller hvad mener du her ?
Avatar billede jesperpress Nybegynder
03. december 2008 - 00:23 #2
Under Kontrolpanel-administration-komputeradministration-Enhedshåndtering-grafikkort-driver-vælger du "skift tilbage til den foregående driver"
Eller start i fejlsikker tilstand og vælg systemgendannelse til en dato hvor komputeren virkede.
Avatar billede jesperpress Nybegynder
03. december 2008 - 00:30 #3
Måske kan du se så meget på skærmen når du stater i fejlsikker tilstand at du kan komme ind i kontrolpanelet. Og så kaldes enheden "skærmkort" og den knap du skal anvende under driver-fanen hedder "annuller opdateringen" Held og lykke.
Avatar billede mksamegro Nybegynder
03. december 2008 - 08:24 #4
Faktisk kommer der slet ikke noget. Der er en fejlmelding fra skærmen med "no signal detected".

Men det kan godt være at jeg selv har fundet løsningen. I aftes fik jeg billede på ved at montere et andet gammelt grafikkort jeg havde liggende. Så kan jeg vel komem ind til kontrolpanelet ad den vej.

Men ellers tak for hjælpen.Vender tilbage hvis jeg får brug for jeres løsninger

mikie
03. december 2008 - 17:01 #5
Hvis den slet ikke viser noget som helst fra PC'en - heller ikke BIOS POST teksten/billedet så er det jo ikke noget som helst mht XP drivers mm.

... så er grafikkortet vel i udu ?
20. august 2010 - 23:55 #6
(Hvad endte denne ÅBNE tråd med ?)
Avatar billede mksamegro Nybegynder
27. oktober 2010 - 12:48 #7
Mangler et sted at give points så tråden kan lukkes
27. oktober 2010 - 13:00 #8
Læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget svar ...
Avatar billede mksamegro Nybegynder
28. oktober 2010 - 14:20 #9
lukkes