Avatar billede Slettet bruger
30. november 2008 - 23:04 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Downgrade 8B>7?

Hej eksperter,

Hvordan kan jeg downgrade Internet Explorer 8 Beta til 7?
Avatar billede gurly Praktikant
01. december 2008 - 01:56 #2
Hvordan fjerner jeg Internet Explorer 8 Beta 2?

Windows Vista-brugere:

Klik på Start, og vælg derefter Kontrolpanel.

Vælg på Tilføj eller fjern programmer.

Klik på Vis installerede opdateringer.

Rul ned på listen, fremhæv den version af Internet Explorer 8, som du bruger, og vælg derefter Fjern øverst i vinduet.

Windows XP-brugere:

Klik på Start, og vælg derefter Kontrolpanel.

Vælg på Tilføj eller fjern programmer.

Rul ned på listen, fremhæv den version af Internet Explorer 8, som du bruger, og klik derefter på Rediger/fjern for at afinstallere.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2008 - 09:40 #3
gurly >> Som der også står i mit link. (Godt nok på engelsk) :-)
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2008 - 09:49 #4
Jeps, beklager den lange svartid... Windows bad mig om at genstarte, og så glemte jeg tråden. Anyway, nu har jeg fået downgradet, og IE7 virker :) Tak for hjælpen!
Avatar billede gurly Praktikant
01. december 2008 - 13:10 #5
Vejmand > Nååå, det så jeg ikke, jeg filmede kun overskriften >
Upgrading to Internet Explorer 8 Beta 2
og det er jo lige det modsatte c",)

Det er mit indtryk at der er gået mode i at installere explorer 8,
og det betyder desværre mange problemer fordi den jo ikke er færdig udviklet, og kun kan downloades for at tekniske entusiaster kan følge udviklingen af den.
Så lad os lige understrege, at det er meget usmart at bruge den som sin daglige browser, og at version 7 er nyeste færdig udviklede ie browser  c",)

Takker for point
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2008 - 15:17 #6
Jeps, IE8B crasher ustandseligt -- f.eks. hver eneste gang man paster til adresselinjen!