Avatar billede Laitings Nybegynder
29. november 2008 - 12:55 Der er 8 kommentarer

outlook lukker ned pga forkert konto

Hej,

Jeg har lige installeret et nyt office 2007 for at tjekke arbejdsmail hjemmefra.

Aller første gang outlook startede op gik jeg i gang med at installere en microsoft exchange konto. Jeg manglede nogle oplysninger og kunne derfor ikke fuldføre installationen.

Nu når jeg starter outlook op forsøger den at logge på den konto jeg forsøgte at installere inden jeg kan vælge noget andet. -og jeg har kun mulighed for at vælge exchange server og konto navn. Jeg kan ikke logge på arbejdets exchangeserver uden at kunne indtaste flere oplysniner end de to ting. Men hvis jeg trykker cancel lukker outlook ned.

Jeg har forsøgt at afinstallere og geninstallere men oplysingerne om den konto ligger der stadigt.

Hvordan får jeg slettet outlooks hukommelse om den konto så jeg kan starte helt forfra? hjælp hjælp!
Avatar billede Jensen DK Novice
30. november 2008 - 07:25 #1
Du må lige skrive om det er XP eller Vista, det er måske en temp mappe som skal slettes.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. november 2008 - 09:04 #2
Du kan vidst enten højreklikke på Outlook ikonet og vælge "manage", eller gå ind i kontrolpanelet under post, der kan du vidst også ændre det
Avatar billede majbom Novice
30. november 2008 - 09:16 #3
du skal ind i post i kontrolpanel og slette exchangekontoen
Avatar billede Laitings Nybegynder
30. november 2008 - 12:56 #5
Ok super!, tak for henvendelser. Jeg vil prøve det af, men får ikke mulighed før  mandag aften! Jeg vender tilbage...

Nå ja, og jeg kører XP Pro! :-)
Avatar billede Laitings Nybegynder
02. december 2008 - 09:35 #6
Tak alle

Nå det lykkedes ved at slette konto i kontrolpanel-->mail

Smid et svar mcgoat og splazz, så får i points :-)
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 10:54 #7
kommer lige et par år forsinket hér :)
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 10:55 #8
eller her...