Avatar billede fbisoft Nybegynder
27. november 2008 - 09:40 Der er 1 kommentar

dotnetnuke dansk tegnsæt

Hej med jer

Er der en der ved hvordan man laver et f.eks. æ i tooltip i en dropdownlist, jeg har prøvet med,æ, æ og ,#&229, der er ingen der virker, andre steder kan jeg godt men ikke i tooltip, hvis jeg laver en æ laver den en &oring; i html koden.

kan selvfølgelig lave et ae men det er ikke pænt, håber der er en der kan hjælpe mig
Avatar billede fbisoft Nybegynder
27. november 2008 - 09:42 #1
det var æ jeg mente, og ikke #&229som jeg skrev, men det er en mindre detalje  :-)