Avatar billede boxe Nybegynder
26. november 2008 - 19:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Toshiba HDD Recover Utility

Hejsa.

Jeg mangler det pre-installerede program som hedder Toshiba HDD Recover Utility. Nogen der ved hvor jeg kan få fat på det igen da jeg har mistet det? (Med lidt held tror jeg det kan redde min dag)

Historien:

Jeg købte for nogle måneder siden en Toshiba Satellite P300 hvor der var installeret Vista. Som så mange andre ville jeg hellere køre XP. Harddisken var delt op i 2 partitioner. Den ene til OS og den anden som Recovery disk med de data der nu skal bruges til at genskabe PCen som "ny-indkøbt".

Jeg gemte alle de filer på en DVD, og slettede så partitionerne og lavede bare 1 stor HD som der så blev installeret XP på...
Nu vil jeg så gerne have installeret Vista på igen. Dette kan gøres på 2 måder:

1. Gendanner det fra DVDen

2. Opretter 2 partitioner igen og kopirer filerne hen på partition 2 og genskaber så Vista derfra. (samme måde som via DVD'en)

Problemet er bare at computeren ikke vil starte installationen fra nogen af delene.

At få en brugbar support fra Toshiba er ligeså svært som at lære en blind mand at se. Via andre websider har jeg læst mig frem til at man skal holde "0" inde mens man starter computeren op, og så begynder den at installere tingene forfra, men det virker ikke på min... Den starter bare på i XP som normalt.

Nu har jeg siddet i snart 10 timer bare pga det lille problem.. HJÆLP!!!  (Inden jeg kaster computeren ud af vinduet i mit raseri, hehe)

Hvordan gør jeg ??
Avatar billede skyken Nybegynder
31. december 2008 - 12:50 #1
HeJ!

Hør så her:

Gå ind på adressen: www.backupmedia.toshiba.eu <<--
Der kan du betale 210kr - 270kr, så har du en ny updated Cd-Rom, med både backup og vista på!

bare til en øjentering... :-)

Godt nytår hilsen

Skyken
Avatar billede boxe Nybegynder
25. januar 2009 - 16:41 #2
Lukker