Avatar billede sorenmt84 Juniormester
25. november 2008 - 21:09 Der er 1 løsning

Dato/tid i engelsk format

Jeg har et problem med at alle mine datoer og tider bliver vist i engelsk format i mine asp dokumenter...

Jeg kører Windows Vista med IIS 7... Jeg syntes jeg har været i hver et hjørne af IIS, hvor jeg vil mene at jeg kan rette det til, men uden held.

Jeg ved godt at jeg kan indsætte <%session.lcid=1044%> i toppen... Men indstillingen må da kunne laves permanent et sted. Det er i øvrigt en DK udgave af Vista jeg har og computer er sat op til at kører dansk i Windows generelt.
Avatar billede sorenmt84 Juniormester
25. august 2013 - 10:26 #1
lukker