Avatar billede torben lind Forsker
24. november 2008 - 08:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

send mail til flere på engang

Hej allesammen.
Er der en måde,hvorpå man kan sende mail til flere personer på en gang,men så modtageren ikke kan se alle de andres mail adresser,der har fået den samme mail.Håber det er forståeligt ellers kom tilbage.
Avatar billede supertekst Ekspert
24. november 2008 - 08:32 #1
Anfør modtager-adresserne i BCC
Avatar billede torben lind Forsker
24. november 2008 - 08:33 #2
PS.hvis det har nogen betydning snakker vi om OUTLOOK 2007
Avatar billede torben lind Forsker
24. november 2008 - 08:35 #3
hej supertekst.
jeg er ikke nogen ørn til outlook så kan du måske skærer det ud i pap
Avatar billede swerfa Nybegynder
24. november 2008 - 08:36 #4
Send dem til Bcc. Feltet er ikke altid vist som standart, men kan findes når du trykker på til knappen i en mail.
Sæt din egen mail i til feltet.
Avatar billede torben lind Forsker
24. november 2008 - 08:45 #5
hej swerfa.
jeg tror vi skal have fundet noget tykkere pap,jeg forstår stadigvæk ikke hvordan det foregår.jeg har f.eks en mail,jeg har skrevet ved at åbne mail programmet og skrevet hvad jeg ønsker at sende,øverst oppe står der send til,hvad skal jeg gøre derfra.
Avatar billede supertekst Ekspert
24. november 2008 - 08:57 #6
I 2003-version er der en knap: Indstillinger, hvor BCC kan vælges - når man har valgt ny mail...
Avatar billede torben lind Forsker
24. november 2008 - 09:12 #7
hej supertekst.
jeg kan ikke rent umiddelbart finde den funktion i 2007 udgaven,jeg er nødt til at løbe nu,men kommer tilbage engang i eftermiddag,for at se om der skulle være noget nyt
Avatar billede supertekst Ekspert
24. november 2008 - 09:16 #8
Prøv at søge efter BCC i den indbyggede hjælp i Outlook...
Avatar billede swerfa Nybegynder
24. november 2008 - 09:42 #9
Når du åbner en ny mail, gå til menu indstillinger, der er en knap der hedder vis Bcc. felt.

SwErfa.dk
Avatar billede swerfa Nybegynder
24. november 2008 - 09:43 #10
Det er i 2007 fane/menu.
Swerfa.dk
Avatar billede vejmand Juniormester
24. november 2008 - 10:14 #11
Avatar billede torben lind Forsker
24. november 2008 - 18:14 #12
hej swerfa.
Så fik jeg det til at virke,efter at det blev skåret ud i pap.
Point til dig og mange tak for hjælpen og også tak til vejmand for hans indlæg..