Avatar billede frank74 Nybegynder
23. november 2008 - 19:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vista 64 bit printerserver

Hejsa.

Nogen der ved om man kan købe en vista 64 bit kombatibel printerserver med paralelport??
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. november 2008 - 12:23 #1
Er ikke helt sikker på hvad du mener? - Printserver = Server der administrerer netværksprinterne, eller printserver = Boks til printeren, så printeren kan sættes på netværket.

I første tilfælde lyder det meget spøjst, at bruge Vista som printserver opereativsystem.
I andet tilfælde sidder printserverboksen jo på printeren og netværket, og har ikke direkte forbindelse til Vista operativsystemet, så her kan alle bokse bruges...
Avatar billede frank74 Nybegynder
25. september 2010 - 04:31 #2
Sidder lige og rydder lidt op.
Kan faktisk ikke huske hvorfor jeg har oprettet dette spørgsmål... Men smid et svar så du kan få nogen point for din tid. ;-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. september 2010 - 11:04 #3
Det er i orden - luk du bare selv.
Avatar billede frank74 Nybegynder
04. oktober 2010 - 04:57 #4
Jamen det gør jeg så. ;-)