Avatar billede zeacon Nybegynder
23. november 2008 - 16:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Disable user account control

Hey eksperter.

Kan i hjælpe mig med at få disablet user account control så den ikke hele tiden kommer frem og spørger om jeg vil confirme fx delete af en ting osv ? er det overhovedet muligt ?

200 point til den der hjælper mig af med problemet
Avatar billede vejmand Juniormester
23. november 2008 - 17:01 #1
Avatar billede swerfa Nybegynder
23. november 2008 - 17:24 #2
I Windows Vista Start-menuen søgefeltet, skriv "bruger" og klikke på Brugerkonti, når den vises på listen Programmer.
Klik på Administrer en anden konto link. Hvis User Account Control beder om din godkendelse, giver du det.
Klik på den konto, du ønsker at slette.
Klik på Slet konto link.
Windows Vista bliver spurgt, om du vil beholde eller slette brugerens filer. Klik på knappen, der svarer til dit valg.
Windows Vista beder dig om at bekræfte dit ønske om at slette kontoen. Klik på Slet konto-knappen for at slette den konto
Det er godt nok ikke en disable, men en sletning.
Håber det hjalp
SwErfa.dk
Avatar billede corleonedk Nybegynder
23. november 2008 - 18:25 #3
Øh tror swerfa misforstod noget der...

Nå men i stedet for at rode i registrerings databasen er her lige et par veje..

1..Åben start og skriv msconfig..Under funktioner kan du finde UAC og deaktivere den.

2.Kontrolpanel>>sikkerhed>>sikkerhedscenter..Der finder du UAC under andre sikkerheds instillinger.

3..Og så til sidst er der TweakUAC der er et lille program til at få mere styr over UAC,og det er ganske gratis at hente..http://www.tweak-uac.com/home/

Der skulle være et par stykker du kan hive fat i zeacon.
Avatar billede zeacon Nybegynder
23. november 2008 - 19:19 #4
Tak skal i have... Jeg fandt ud af det, og det nærmeste svar til det jeg søgte klarede corleone.