Avatar billede denlar Nybegynder
22. november 2008 - 17:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

investor soeges! (nyskabende internetcommunity)

Jeg har i skrivende stund sat det sidste finish ind i en ellers saa fremragende forretninsplan, for min kommende internetvirksomhed. Og er derfor naaet til det punkt, hvor der skal findes penge til projektet.

Jeg soeger derfor en investor der evt. har haft et kendskab til branchen (ikke et krav) ?

Det handler i korte traek om at faa lavet et internet-community for unge fra hele EU (med den nordlige del som stoerste indtjeningskilde).

Ideen og det unikke for sitet, er ikke set foer samlet i et. Men tingene hver for sig har de sidste 3-4 aar vist sig at vaere en stor succes i EU, isaer i dk hvor de sites samlet, er de mest besoegte blandt unge.

Jeg har en rigtig god ide om hvor stor interesse det vil fange den store målgruppe, både i opstartsfasen og i de mange og store muligheder jeg har taenkt mig udvide forretningen med senere hen i forloebet.

Okonomisk del.

Indtjeningsmuligheder 1. aar : 1,7-2,2 mill. m. opstart fra april 2009

Start kapital fra investor 300-400 tusind.

Det var kort og godt det jeg vil ud med i denne omgang. Men skriv endelig her i traaden hvis i vil vide mere, enten om projektet eller om min personlighed. Dybdegaaende sporgsmaal til konceptet svares ikke paa uden en "aftale/moede" er i hus.

hvis det allerede nu har fanget en opmaerksomhed, saa kan jeg fanges paa mail dennislarse(a)gmail.com

mvh

Dennis
Avatar billede stech Nybegynder
22. november 2008 - 22:05 #1
Hej med dig..

Ser du Facebook, arto, scor.dk eller dating.dk som en konkurrent?

mvh
Søren
Avatar billede denlar Nybegynder
22. november 2008 - 22:29 #2
hey Soeren

hvis mit svar havde vaeret ja, saa var jeg ikke sprunget videre ud i tankerne om at starte et community. da den store succes de sider har ville vaere naesten umuligt at komme i naerheden af paa kort tid.

saa tvaert i mod, jeg vil dertil mene at jeg har noget de kan bruge og omvendt. saa et muligt "samarbejde" med nogle af den slags site du naevner ville ikke vaere af vejen, baade i opstarten og senere i forloebet.

haaber det var svar nok..:-)
Avatar billede stech Nybegynder
22. november 2008 - 22:37 #3
Hej igen Dennis.

Ja det var skam svar på mit spørgsmål, jeg spørger nemlig af ren nysgerighed.. Jeg nåede langt med mit datingprojekt for unge, problemet var programmeringen og sidens færdigheder.. Programmørene måtte jeg desværre opsige begr. manglende kapital.

Derfor er mit næste spørgsmål hvordan du vil udvikle din hjemmeside? Hvem skal stå for den? Eller bliver det outsourced? Eller hvordan? Det er altid spændende at få sådanne ting afvide.

Mvh
Søren Høvring
Avatar billede denlar Nybegynder
22. november 2008 - 23:17 #4
jeg har selv brugt meget tid paa at finde den loesning der passede bedst ind. og jeg/vi er blevet enige om at faa skraddersyet et cms system. paa den maade skal vi bruge mindre tid paa opdateringer mm., samt vi faar mere tid og raadighed til den aktivetet der kommer til at foregaa udenom sitet.

det skal dog siges at vi er 2 udover mig. og hjemmeside delen, kommer jeg ikke til at staa for.

mvh
dennis
Avatar billede stech Nybegynder
22. november 2008 - 23:23 #5
Hej igen Dennis.

Det er også meget vigtigt, for kommer du ikke videre med den del, så er du låst fast, indtil du finder den løsning du har brug for.

CMS system er smart, jeg har en del hjemmesidesystemer, da mit firma programmede til firmaer førhen(da jeg havde mine ansatte).

Jeg er bla. SMS-gateway udbyder, så hvis du kunne have interesse i dette, skal du være mere end velkommen.

Bare et godt råd er at du skal have orden i den del af tingene, og husk nu kontrakterne ;)

Held og lykke.

Mvh
Søren Høvring
Soeren@Hoevring.dk
Avatar billede denlar Nybegynder
22. november 2008 - 23:34 #6
den er hermed noteret :-)

Tak og isaer for din interesse, nu fik vi i hvert fald gang i traaden.

mvh

dennis larsen
Avatar billede euhp Nybegynder
02. februar 2011 - 13:59 #7
Søren, er du stadig SMS-gateway udbyder? Det har jeg måske interesse for i nærmeste fremtid.

Dennis: Jeg ved ikke om det er skrinlagt, men der findes masser af super løsninger som kun skal re-designes og via en admin-del kan justeres. Såkaldte  Social dating management systemer