Avatar billede EIHP Juniormester
22. november 2008 - 12:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billig LAN HDD

Jeg leder lidt efter en billig netværks løsning af en harddisk, jeg er træt af at skulle ha flere computere kørende når jeg skal bruge data blandt familiens maskiner.

I første omgang søger jeg lidt en hdd på min 1tb, med 1gbit netværks forbindelse.
- Håber der er nogle der har nogle gode links :) gerne til en liste over flere produkter
Avatar billede keysersoze Guru
22. november 2008 - 12:40 #1
jeg kan ikke huske netværkshastigheden på dem - men Buffalo Linkstation har jeg rigtig gode erfaringer med.
Avatar billede snabeljan Nybegynder
28. november 2008 - 19:09 #2
Det er jo nærmest blevet et mantra for mig, at anbefale Synology. Har selv en CS407e. Der er rigtig god support og masser af features i deres software, som de ofte opgraderer. Men sørg dog for at købe en supporteret disk.

www.synology.com
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2008 - 13:01 #3
lukketid?