Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. november 2008 - 01:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3 easyinternet periodisk fejl

Hey.. Har et MEGA underligt problem. Har et 3 USB modem på min PC, og det er fint installeret og fuld signal.

Jeg logger på, surfer lidt rundt.. kan være mellem 5min og 5 timer.. pludselig "mister" jeg forbindelsen. dvs.. jeg er stadig logget på til 3, og jeg kan også køre en ping mod diverse IP, men med 300+ms lag. Men kan ikke åbne nogle hjemmesider eller noget.

Når dette sker hjælper det ikke at logge af og logge på igen. Jeg bliver nødt til at genstarte hele PC'en, før det virker igen.

Nogen der har en ide om hvad der liiiige kan være galt?

Kører Vista.

På forhånd tak
Avatar billede mcgoat Nybegynder
23. november 2008 - 23:47 #1
ikke andre med 3 Internet der har samme problem? godt nok et underligt problem
Avatar billede leif Seniormester
24. november 2008 - 09:00 #2
Jeg oplever ikke det problem, men kun at jeg til tider har problemer med at forbinde hvis jeg har haft brugt det mobile bredbånd -> logget af -> sat min maskine i dvale -> startet op -> Forsøger at logge på

Men det er ikke altid
Avatar billede mcgoat Nybegynder
24. november 2008 - 12:10 #3
hmm.. weird.. og de har mega skod kundeservice.. man kan ikke engang maile til dem. kun ringe. og er jo ikke så belejligt hvis man kun har taletid
Avatar billede leif Seniormester
24. november 2008 - 12:21 #4
Jeg har så ikke noget at sætte på deres Kundeservice, den ene gang jeg havde problemer med at få softwaren installeret
Avatar billede mcgoat Nybegynder
30. november 2008 - 06:23 #5
Ikke andre med samme problem? Har snart prøvet alt.. suk
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2009 - 11:20 #6
har du instaleret den opdatering 3 kommer med automatisk nu når man logger på .
Avatar billede mcgoat Nybegynder
21. september 2011 - 15:57 #7
fandt aldrig ud af problem