Avatar billede tuidoi Nybegynder
19. november 2008 - 22:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

N70 slette alt og installere firmware på ny?

Hej

Jeg skal sælge min Nokia N70 fordi jeg har fået ny telefon, så nu er mit spørgsmål hvordan sletter jeg alt på den?

Jeg har prøvet med at installere ny firmware, men den gør det ikke da jeg allerede har den nyeste.
Hvordan får jeg den til at være ligeglad og bare skrive oveni?

Tak for jeres hjælp!
Avatar billede enya Nybegynder
19. november 2008 - 22:34 #1
Uden at kende denne model, kommer jeg med et "skud" alligevel.. Kan den ikke - som Sony-Ericsson-mobiler - "gendannes til fabriksindstillinger"..?
Avatar billede tuidoi Nybegynder
20. november 2008 - 16:25 #2
Jo, men kan ikke huske min kode dertil. Den er tilsydenladen ikke den samme som min pinkode :/ så jeg ville bare gøre det udefra.. Man kan ikke gøre det gennem Nokia software updater og kan heller ikk lige finde det i PC suiten
Avatar billede enya Nybegynder
20. november 2008 - 19:56 #3
Så må jeg vist desværre melde pas.. :( Har selv en gl. mobil, med en tilsvarende kode, som jeg har opgivet at få låst op igen..
Håber, at andre kommer med noget input, som kan hjælpe dig..!
Avatar billede tuidoi Nybegynder
13. januar 2009 - 20:47 #4
Desværre var der ingen andre med inputs :/
Men tak for hjælpen anyways