Avatar billede charles17 Nybegynder
14. november 2008 - 21:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sende mail fra outlook ekspress

Hej I kloge hoveder

Jeg har en lille nød til knækning

Min kære moders computer er begyndt på, hvis man vil sende en mail til flere personer og adskiller mailadresserbne med semikolon eller komma. Så er det kun den sidste mail adresse der modtager mail'en

Er der nogen der har en god ide til løsning af denne "nød"?

MVH C
Avatar billede newts Nybegynder
15. november 2008 - 10:51 #1
Prøv med en systemgendannelse fra en dato FØR problemet opstod.
Avatar billede charles17 Nybegynder
15. november 2008 - 15:06 #2
Kan det have noget at gøre med mail alias'es da både min mor og far har en mail på denne konto
Avatar billede newts Nybegynder
15. november 2008 - 15:11 #3
Nej. Det er noget der er gået galt i opsætningen af Outlook Ekspress, eller også er du blevet "hakket".
Avatar billede charles17 Nybegynder
28. december 2010 - 17:09 #4
..