Avatar billede caspersn Nybegynder
12. november 2008 - 23:12 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

kan ikke slette mail i udbakken

Hej

Jeg har en mail liggende på 80 mb i min udbakke. Den kan ikke blive sendt, den kan ikke slettes og den kan ikke flyttes.

Og - værst af alt - jeg kan ikke sende mails fra den adresse (måske fordi min mega-mail blokere udgangen?).

Kan du hjælpe mig?
Avatar billede vejmand Juniormester
12. november 2008 - 23:53 #1
Prøv at cutte forbindelsen til nettet, og se om ikke du kan slette den så......
Problemet er nok, at den prøver at sende mailen, samtidig med du prøver at slette...
Avatar billede caspersn Nybegynder
13. november 2008 - 00:02 #2
Perfekt! det virkede.

Du ku vel ikke også hjælpe mig med mit trådløse netværk jeg ikke kan komme på? se andet spørgsmål.

Dette er mit første løste problem. Er der så noget om at du skal have mine point? hvor sker det henne???

Tak, Caspersn
Avatar billede vejmand Juniormester
13. november 2008 - 00:07 #3
Velbekomme, og velkommen til Eksperten.  :-)

For det første, husk at sende indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan uddeles point.

Nu hvor du har sendt et "Svar" skal du lige afvise den først.
Marker dit eget navn i boksen nederst til venstre, og klik på "Afvis"
Herefter markérer du mit navn i boksen nederst til venstre, og klikker på "Accepter".

Så er spørgsmålet lukket, og jeg har fået point.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. november 2008 - 00:08 #4
Kigger lige på dit andet spørgsmål, men det er jeg ikke så skrap i, så der kan jeg nok ikke hjælpe....
Avatar billede vejmand Juniormester
13. november 2008 - 00:10 #5
Desværre, det andet spørgsmål kan jeg ikke hjælpe med.  :-(
Avatar billede lx2ba Novice
13. november 2008 - 13:16 #6
I menuen foroven på denne side:Æ klik Kategorioversigt > Netværk > Vælg evt. nærmere defineret område - og læg dit spørgsmål der, - så kommer der bestemt en kyndig forbi. Hel og lykke!