Avatar billede sbmoller Nybegynder
12. november 2008 - 09:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sende kopi af mail til en mappe på ens computer

Hej eksperter,
Vi har elekronisk arkivering i min virksomhed og vil gerne optimere arbejdsgange mest muligt. Spørgsmålet går ud på om man når man sender en mail kan gemme en kopi i en bestemt mappe alt efter hvad man definerer fra gang til gang?

På denne måde sparer man at skulle gå ind i "sendt post", åbne mappen hvor mailen skal gemmes, trække mailen over og derefter lukke mappen.

Jeg glæder mig til jeres svar.

Mvh Simon
Avatar billede jkrons Professor
12. november 2008 - 15:27 #1
Du kan lave en regel, der gør det. Se under Funktioner - Regler og beskeder.
Avatar billede sbmoller Nybegynder
12. november 2008 - 16:36 #2
Det kan jeg ikke umiddelbart få til at virke? Det skal jo kunne gemmes på en forudbestemt folder på ens computer??
Avatar billede sbmoller Nybegynder
17. november 2008 - 11:31 #3
...
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester