Avatar billede sbmoller Nybegynder
12. november 2008 - 09:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sende kopi af mail til en mappe på ens computer

Hej eksperter,
Vi har elekronisk arkivering i min virksomhed og vil gerne optimere arbejdsgange mest muligt. Spørgsmålet går ud på om man når man sender en mail kan gemme en kopi i en bestemt mappe alt efter hvad man definerer fra gang til gang?

På denne måde sparer man at skulle gå ind i "sendt post", åbne mappen hvor mailen skal gemmes, trække mailen over og derefter lukke mappen.

Jeg glæder mig til jeres svar.

Mvh Simon
Avatar billede jkrons Professor
12. november 2008 - 15:27 #1
Du kan lave en regel, der gør det. Se under Funktioner - Regler og beskeder.
Avatar billede sbmoller Nybegynder
12. november 2008 - 16:36 #2
Det kan jeg ikke umiddelbart få til at virke? Det skal jo kunne gemmes på en forudbestemt folder på ens computer??
Avatar billede sbmoller Nybegynder
17. november 2008 - 11:31 #3
...