Avatar billede adebayor Nybegynder
10. november 2008 - 21:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg gøre?

Hej, jeg har en lortecomputer og vil gerne spille det nye football manager 2009!
Systemkravene til dette er følgende:

PC
Styresystem: Windows Vista or XP
Processor: Vista - 2.0GHz, XP - 1.4GHz
Hukommelse: Vista - 1GB, XP - 512MB
Grafikkort: 128MB Nvidia FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL eller bedre.

Min computer har:
Styresystem: XP
Processor XP - 2,66 GHz
Hukommelse: 0,99 GB RAM
Grafikkort: Intel(R) 82915G/GV/910GL Express Chipset Family.

Tror særligt det min grafikkort der ikke er godt, (eftersom jeg ikke kan spille demoen ordenligt). Har I nogle forslag til hvad jeg kan ændre, uden af bruge for mange penge. Det skal helst bare være godt nok til at jeg kan spille det ordenligt!!!

På forhånd tak!
Avatar billede Jensen DK Novice
11. november 2008 - 07:13 #1
Er det en bærbar kan du sikkert ikke skifte grafikkortet, ellers kan du købe et bedre grafikkort, og så er dit problem nok løst.
Avatar billede adebayor Nybegynder
11. november 2008 - 13:38 #3
Det er en stationær...

Kan man finde grafikkort til omkring 300 kr. der kan køre spillet?

Har fx kigget på det her, kan det klare spillet:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=423407&searchArea=&Soegeord=
Avatar billede Jensen DK Novice
11. november 2008 - 14:29 #4
Ja det skulle kunne køre det.
PS.det er billigt for det har samme data som ud de andre 8600GT kort.
Avatar billede Jensen DK Novice
11. november 2008 - 14:36 #5
Du skal lige være sikker på om dit bundkort understøtter AGP x8 eller PCI exspres x 16.
Avatar billede adebayor Nybegynder
11. november 2008 - 15:17 #6
Hvordan tjekker jeg det.
Og hvordan finder jeg alle hardwarene til min computer? Skal nemlig formatere den.
Avatar billede adebayor Nybegynder
11. november 2008 - 16:51 #7
De har i øjeblikket ikke ovenstående grafikkort på lager. Hva med dette, kan det spille det? http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=405410&Specs=true
Avatar billede Jensen DK Novice
11. november 2008 - 17:21 #8
Det kan det godt, og for at se hvad din PC indeholder kan du hente dette program.
http://www.download.dk/index.asp?prog=33372&selOS=Windows
Avatar billede Jensen DK Novice
01. december 2008 - 12:53 #9
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
01. januar 2009 - 07:40 #10
Det er fantastisk, at dem med problemer kan finde ud af, at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af, at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Det er en ting der kan få betydning for hjælp en anden gang, hvor der er brug for det.