Avatar billede hcma Novice
10. november 2008 - 11:48 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

ny sikkerhedspakke

Hej alle

jeg er blevet træt af Bullguard 8.05, da den smadrer mit MS Outlook og ydermere registrerer den ikke mere spam-mails.
der er ikke så mange dage tilbage af licensen, så jeg skal alligevel til at investere i enten ny licens eller helt ny sikkerhedspakke.
Anbefalinger ??
prisen er underordnet.
jeg har kigget lidt på Kaspersky-pakken: hvordan er den m.h.t. spammails, mallware o.s.v.  Skal der evt. suppleres med SuperAntiSpyware Pro ?
Hvad siger/anbefaler I ??
Avatar billede hcma Novice
10. november 2008 - 11:49 #1
glemte lige:
pakken skal være til at håndtere for dummies, når den vel at mærke er konfigureret :o))
Avatar billede vejmand Juniormester
10. november 2008 - 12:31 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2008 - 12:44 #3
"pakken skal være til at håndtere for dummies, når den vel at mærke er konfigureret :o))"

www.mysecuritycenter.com kan ikke være nemmere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2008 - 12:44 #4
Bruger det selv.
Avatar billede hcma Novice
10. november 2008 - 13:16 #5
vejmand >>  har selvfølgelig kigget derinde ;o)
john_stigers >>  kigger lige på det
Avatar billede vejmand Juniormester
10. november 2008 - 13:21 #6
hcma >> Sorry, så ikke lige at det var dig...
Selvfølgelig har du det.  :-)
Avatar billede hcma Novice
10. november 2008 - 13:22 #7
john >>  kommer ind i overvejelserne
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2008 - 14:26 #8
Ved ikke med de andre pakker, men kan lige nævne, at med mysecuritycenter følger der 3 licenser.
Avatar billede hcma Novice
10. november 2008 - 15:27 #9
er ligeglad med antal licenser :o))
jeg var og er vel i bund og grund indstillet på at købe KIS + SuperAntiSpyware Pro og leder nok nærmere efter en grund til IKKE at købe ;o)

jeg sover nok på det indtil imorgen, og vendeer tilbage med beslutningen :o))))
(jeg er jo ikke en (vægelsindet) vendelbo for ingenting)
Avatar billede hcma Novice
12. november 2008 - 18:27 #10
vejmand + john >>  smid hver et svar

har købt og installeret KIS og venter med SuperAntiSpyware indtil behov opstår
Avatar billede vejmand Juniormester
12. november 2008 - 18:31 #11
Oki, kommer her.  :-)
Avatar billede hcma Novice
12. november 2008 - 22:06 #12
venter lige på John ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2008 - 20:14 #13
Ping!
21. juni 2010 - 12:06 #14
Hej HCMA

Jeg hedder Kim og er Dansk supporter hos Mysecuritycenter, jeg kan se du valgte et andet produkt, hvilket er fair nok, men næste gang du skal skifte vil jeg alligevel anbefale dig at tage et kig på vores software, som fakstisk netop har vundet en stor pris. Kun 4 leverandører har opnået denne pris inden for sikkerheds software industrien. De eneste andre leverandører er Kaspersky, AVG and Webroot.

Kig på www.mysecuritycenter.com hvor du finder alle vores produkter.

Vi har iøvrigt også lige lanceret vores nye MYFreeAntivirus, som du kan downloade ganske gratis.  MYFREEAntivirus 2010 er en meget omfattende sikkerhedspakke hvor vi, som de eneste i verden, tilbyder gratis support på et gratis produkt. Du kan hente din egen version på www.myfreeantivirus.dk

I øvrigt er www.myfreeantivirus.dk sponsor for Super Brian, som vi jo snart skal se bokse igen.

http://www.ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/boksning/article1355084.ece

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp kan jeg altid kontaktes på: kim.b@mysecuritycenter.com

Venlig hilsen

Kim
Mysecuritycenter support