Avatar billede flummy Nybegynder
09. november 2008 - 20:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Telefonnumre forsvinder fra hjemmesider

Meget mystisk, synes jeg: Når jeg søger på degulesider.dk og krak.dk forsvinder telefonnumrene efter at være vist i få sekunder på siden.

Det samme gælder visse hjemmesider, hvor et telefonnummer fx står i en overskrift. Efter få sekunder sorsvinder telefonnummeret fra side. Hvis jeg bruger "tilbage" og går frem igen, står nummeret igen i få sekunder.

Har en fornemmelse af, at det har noget med enten SKYPE eller Windows Vista at gøre ..

Venlig hilsen
Flummy
Avatar billede snowball Novice
09. november 2008 - 20:42 #1
Tror Skype er et rigtig godt bud.

Du kan evt. prøve at slå Skype add-on'en i IE fra og se om det gør en forskel.
Avatar billede snowball Novice
09. november 2008 - 20:45 #2
Hvis du er i tvivl om hvor det kan gøres - http://antivirus.about.com/od/securitytips/ht/ieaddons.htm
Avatar billede flummy Nybegynder
09. november 2008 - 21:17 #3
Bingo - tak til Snowball.
I øvrigt ret lærerigt at kigge i internetopsætningen af og til, vil jeg mene..

Du er absolut 100 pts værd. Jeg har glemt, hvordan du får dem ??
Avatar billede snowball Novice
09. november 2008 - 22:08 #4
Jeg skal lige lave et svar først :)

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar